Dropdownmenu / Bulk acties in RS Tickets Pro

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 feb 2020 16:02 #20824 door
In 1 van onze Joomla websites is er een optie om bulk acties uit te voeren. Of eigenlijk als men in de lijst van de beheertickets (frontend en backend) een ticket aanvinkt dan krijg je deze optie. Nu is mijn vraag waar en hoe ik dit kan instellen. Het lijkt erop dat deze dropdown menu is samengesteld door een toevoeging in de template m.b.v. optgroup labels zoals in onderstaande voorbeeld:
Code:
<!DOCTYPE html> <html> <body> <select> <optgroup label="Swedish Cars"> <option value="volvo">Volvo</option> <option value="saab">Saab</option> </optgroup> <optgroup label="German Cars"> <option value="mercedes">Mercedes</option> <option value="audi">Audi</option> </optgroup> </select> </body> </html>

Is er een module of extensie die dit kan toevoegen? Of is er in Joomla zelf een optie waar dit ingesteld of ingevoerd kan worden. Bij voorbaat dank voor jullie input en hulp.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
13 feb 2020 00:00 #20827 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Dropdownmenu / Bulk acties in RS Tickets Pro
Hallo daar,

uit de reacties die niet zijn gekomen blijkt jou vraag toch moeilijk te zijn.
Zelf heb ik nog nooit gewerkt met RS Tickets Pro dus kan je niet helpen :(

Maar je hebt de betalende (PRO) versie is het niet misschien een optie om bij hun deze vraag te stellen.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 feb 2020 08:58 #20828 door
Ok ik zal proberen mijn vraag bij RS Tickets Pro te stellen. Alleen had ik gehoopt dat de optie bulk acties misschien een (standaard) functie in Joomla zelf was of dat de extensie bekend was. Bedankt voor je reactie!
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
13 feb 2020 09:36 #20829 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Dropdownmenu / Bulk acties in RS Tickets Pro
Goedemorgen,

het zit dus standaard in RS Tickets Pro zie de demo site van hun.
demo.rsjoomla.com/administrator

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena