extension directory

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 feb 2020 15:17 #20854 door
extension directory werd gestart door
Mijn Joomla website deed het niet meer (wit scherm met error) en heb vervolgens joomla updates gedaan, heb nu 3.9.15.
Site doet het gelukkig weer maar ik wilde zojuist een extension installeren maar krijg deze melding:

"Joomla! Extensions Directory (JED) nu beschikbaar via Installeren vanaf web op deze pagina. Door te klikken op onderstaande "Tab Installeren vanaf web toevoegen", stemt u in met de algemene voorwaarden van de JED en alle 3e partij licentievoorwaarden die van toepassing zijn"

Als ik op "tab "installeren vanaf web" toevoegen" klik gebeurd er niets. kan ik JED ook handmatig installeren via FTP? Zo ja, hoe? en zo nee, wat kan ik doen?
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
19 feb 2020 21:07 #20855 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic extension directory
Kijk eens bij de plugins. Staat daar "Installeren - Installeren vanaf web", deze staat waarschijnlijk op gedepubliceerd. Zet deze aan en probeer het opnieuw.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
19 feb 2020 23:11 #20856 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic extension directory
Hallo Patricia,

als Patrick zijn oplossing niet werkt neem dan een kijkje op
Code:
www.jesite/nl/administrator/index.php?option=com_installer&view=discover
  1. Klik dan op Ontdekken en kijk of daar de "Installeren - Installeren vanaf web" plug-in er tussen staat en installeer deze.
  2. Wanneer bovenstaande niet werkt maar "Installeren - Installeren vanaf web" plug-in is wel geïnstalleerd ga deze dan eerst deïnstalleren.
  3. Schoon je browser en website Cache op en login opnieuw in de backend van je site.
  4. En ga daarna weer naar Ontdekken link en klik op Ontdekken button en kijk of de plug-in er tussen staat.
Succes ermee.

groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 feb 2020 14:36 #20859 door
Beantwoord door in topic extension directory
Bedankt voor jullie reactie. Het is gelukt.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena