- Ontvangen bedankjes 0
Foutmeldingen 'kan niet verbinden met host' en 'internal service error'
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
30 mrt 2020 10:37 #21040
door
Foutmeldingen 'kan niet verbinden met host' en 'internal service error' werd gestart door
Ik heb een website via joomla. Deze website is verouderd en ik wil hem helemaal updaten:
ikswm.nl/
ikswm.nl/administrator/index.php?option=...&task=update.install
Nu krijg ik bij alles wat ik doe, ook de updates van Joomla, een foutmelding. Kunnen jullie mij helpen?
ikswm.nl/administrator/index.php?option=...&task=update.install
Nu krijg ik bij alles wat ik doe, ook de updates van Joomla, een foutmelding. Kunnen jullie mij helpen?
Discussie gesloten.
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2020 10:53 #21041
door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Foutmeldingen 'kan niet verbinden met host' en 'internal service error'
Hallo Chantal, welkom. De versie van Joomla die je nu gebruikt, 2.5.8 is zodanig verouderd dat deze niet meer met één druk op de knop is te upgraden naar de laatste Joomla versie. Lees eerst dit even:
docs.joomla.org/Joomla_2.5_to_3.x_Step_by_Step_Migration/nl
Wellicht lukt het je met deze instructie. Zo niet, dan kun je je vervolgvragen hier stellen. Succes, Job
Wellicht lukt het je met deze instructie. Zo niet, dan kun je je vervolgvragen hier stellen. Succes, Job
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2020 11:16 #21042
door
Beantwoord door in topic Foutmeldingen 'kan niet verbinden met host' en 'internal service error'
Beste Job,
Bedankt voor uw snelle reactie. Ik ben helemaal nieuw op de site van Joomla, de website is al jaren niet meer gebruikt. Allereerst moet ik een back-up maken. De website heb ik even offline gehaald. Nu moet ik iets doen met configuration.php en PhpMyAdmin tool. Verder vind ik ook niks van 'bestanden' of 'database'.
Bedankt voor uw snelle reactie. Ik ben helemaal nieuw op de site van Joomla, de website is al jaren niet meer gebruikt. Allereerst moet ik een back-up maken. De website heb ik even offline gehaald. Nu moet ik iets doen met configuration.php en PhpMyAdmin tool. Verder vind ik ook niks van 'bestanden' of 'database'.
Discussie gesloten.
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2020 11:27 #21044
door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Foutmeldingen 'kan niet verbinden met host' en 'internal service error'
ok, je bent dus nieuw met het CMS Joomla. Dan is het ingewikkeld voor jou als nieuweling om dit te gaan doen. Voor mij is het lastig om dit op afstand te doen (via het forum dus). Mijn voorstel is dat we even persoonlijk contact hebben en dat we bespreken hoe ik je ga helpen. Ik stuur je een DM met mijn gegevens).
Voor de moderatoren: ik zal de voorgang documenteren en plaatsen, zodat anderen daar ook wat aan hebben.
Voor de moderatoren: ik zal de voorgang documenteren en plaatsen, zodat anderen daar ook wat aan hebben.
Discussie gesloten.
30 mrt 2020 15:43 #21050
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Foutmeldingen 'kan niet verbinden met host' en 'internal service error'
Hallo Chantal,
als eerste van harte welkom hier
Kom je er echt helemaal niet uit dan kan je eventueel een oproep doen in Marktplaats sectie.
Er zijn genoeg leden die tegen een vergoeding je graag willen helpen.
Maar als Job het oplost zo op deze manier is ook een oplossing
Succes ermee.
groeten Ron
als eerste van harte welkom hier

Kom je er echt helemaal niet uit dan kan je eventueel een oproep doen in Marktplaats sectie.
Er zijn genoeg leden die tegen een vergoeding je graag willen helpen.
Maar als Job het oplost zo op deze manier is ook een oplossing

Succes ermee.
groeten Ron
Discussie gesloten.