- Ontvangen bedankjes 0
Opslaan gewijzigde artikels stuurt me naar inlogscherm
- Marielle Vangerven
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
22 apr 2020 16:04 #21150
door Marielle Vangerven
Opslaan gewijzigde artikels stuurt me naar inlogscherm werd gestart door Marielle Vangerven
Als ik artikels opnieuw wil opslaan, wordt ik naar het inlogscherm gestuurd. Iemand een idee aan wat dit kan liggen?
Onderwerp is gesloten.
22 apr 2020 22:12 #21151
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Opslaan gewijzigde artikels stuurt me naar inlogscherm
Hallo Marvan,
heb je getest of dit probleem zich ook voor doet in andere browsers?
Gebruik je een beveilinging extensie binnen Joomla?
Groeten Ron
heb je getest of dit probleem zich ook voor doet in andere browsers?
Gebruik je een beveilinging extensie binnen Joomla?
Groeten Ron

Onderwerp is gesloten.
- Robert
-
- Gebruiker
-
- Robert
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
23 apr 2020 06:20 #21155
door Robert
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Beantwoord door Robert in topic Opslaan gewijzigde artikels stuurt me naar inlogscherm
Wordt je ook teruggestuurd als je een nieuw artikel opslaat? En is het alleen bij artikelen of ook bij modules en menu-items?
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Onderwerp is gesloten.
- Marielle Vangerven
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 apr 2020 07:37 #21157
door Marielle Vangerven
Beantwoord door Marielle Vangerven in topic Opslaan gewijzigde artikels stuurt me naar inlogscherm
Het probleem is in de nieuwe Edge, Firefox en Chrome. Ik gebruik een beveiligingsextensie voor de cookies, nl. mod_eprivacy, maar die staat ook op andere websites en die geven geen problemen.
Het gebeurt niet als ik een nieuw artikel aanmaak, noch bij modules of menu-items.
Ik had wel pas een update gedaan. Ik ga eens de backup terug zetten om te zien of het probleem zich dan ook nog voordoet.
Het gebeurt niet als ik een nieuw artikel aanmaak, noch bij modules of menu-items.
Ik had wel pas een update gedaan. Ik ga eens de backup terug zetten om te zien of het probleem zich dan ook nog voordoet.
Onderwerp is gesloten.
- Marielle Vangerven
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 apr 2020 08:55 #21158
door Marielle Vangerven
Beantwoord door Marielle Vangerven in topic Opslaan gewijzigde artikels stuurt me naar inlogscherm
Heb zonet de backup terug gezet maar het probleem blijft, dus daar ligt het niet aan. Ik heb ook mijn beveiligingsextensie even uitgeschakeld, maar ook dat brengt geen soelaas.
Onderwerp is gesloten.
- Marielle Vangerven
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 apr 2020 15:18 #21159
door Marielle Vangerven
En er is nog wat duidelijk geworden. Mijn vorig issue ging omtrent een verwijderde gebruiker die een userfout genereerde. Ik heb dan via de database die gebruikersid terug aangemaakt, weliswaar met een andere naam. Nu blijkt dat enkel de artikelen waar die userid het laatste wijzigingen heeft aangebracht, mij terugbrengen naar het inlogscherm als ik wil opslaan.
Onderwerp is gesloten.
- Rachel Walraven
-
- Admin
-
- Sinds 1996 ben ik bezig met Webdesign en in 2006 mee gegaan met Joomla!. Inmiddels heb ik sinds mei
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 apr 2020 15:18 #21190
door Rachel Walraven
Rachel Walraven
walravenwebwerk.nl
Beantwoord door Rachel Walraven in topic Opslaan gewijzigde artikels stuurt me naar inlogscherm
Het klinkt alsof de sessie cookie (die o.a. bij houdt of je bent ingelogd) niet opgeslagen wordt.
Heb je een plugin of extensie die cookies blokkeert op de site tot er toestemming gegeven wordt?
Deze kan ook de sessie cookie blokkeren die controleert of je ingelogd bent op een site.
Het probleem is dan opgelost door aan de voorkant de cookies te accepteren.
Heb je een plugin of extensie die cookies blokkeert op de site tot er toestemming gegeven wordt?
Deze kan ook de sessie cookie blokkeren die controleert of je ingelogd bent op een site.
Het probleem is dan opgelost door aan de voorkant de cookies te accepteren.
Rachel Walraven
walravenwebwerk.nl
Onderwerp is gesloten.
- Marielle Vangerven
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 mei 2020 14:15 #21219
door Marielle Vangerven
Ik heb intussen de betreffende artikelen opnieuw aangemaakt. Toch bedankt om mee te denken!
Onderwerp is gesloten.