- Ontvangen bedankjes 0
Afgeschermd gedeelte voor leden
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
10 jun 2020 12:41 #21391
door
Afgeschermd gedeelte voor leden werd gestart door
Goedemiddag,
we hebben een vraag.
Is suggestie is binnen gekomen om een afgeschermd gedeelte te maken.
Maar ik weet alleen niet hoe zo iets gedaan moet worden?
Trouwens het gaat om een kerkgids die geupload moet worden.
En zichtbaar moet worden in het afgeschermd gedeelte.
Ik hoop dat een van jullie dat weet?
we hebben een vraag.
Is suggestie is binnen gekomen om een afgeschermd gedeelte te maken.
Maar ik weet alleen niet hoe zo iets gedaan moet worden?
Trouwens het gaat om een kerkgids die geupload moet worden.
En zichtbaar moet worden in het afgeschermd gedeelte.
Ik hoop dat een van jullie dat weet?
Discussie gesloten.
10 jun 2020 13:37 #21392
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Afgeschermd gedeelte voor leden
Hallo,
is heel makelijk om dit te doen.
Je maakt een artikel aan met daarin de kerkgids of dit nu tekst is of een PDF dat maakt niet uit, dit artikel geef je toegangsniveau Registered.
Nu maak je een menu item aan voor de kerkgids en deze geef je ook de rechten Registered en je koppelt hier het artikel.
Als een geregistreerd lid zich inlogt nu dan kan hij/zij dit menu-item + aangekoppeld artikel zien.
Bovenstaande is simpele methode je kan het ook nog uitgebreider met blogweergaven enz enz.
Succes ermee.
Groeten Ron
is heel makelijk om dit te doen.
Je maakt een artikel aan met daarin de kerkgids of dit nu tekst is of een PDF dat maakt niet uit, dit artikel geef je toegangsniveau Registered.
Nu maak je een menu item aan voor de kerkgids en deze geef je ook de rechten Registered en je koppelt hier het artikel.
Als een geregistreerd lid zich inlogt nu dan kan hij/zij dit menu-item + aangekoppeld artikel zien.
Bovenstaande is simpele methode je kan het ook nog uitgebreider met blogweergaven enz enz.
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Arjan Booij
-
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
23 jun 2020 13:37 #21432
door Arjan Booij
#Joomla omdat het zo leuk is.
Beantwoord door Arjan Booij in topic Afgeschermd gedeelte voor leden
Het is het veiligst om het als tekst in een artikel te zetten.
Deze zet je dan minimaal op geregistreerd, dan moet er worden ingelogd wil men het lezen.
Doe je het als pdf dan moet deze naar een map geupload worden, en als deze niet is beveiligd, dan kan met mrt een directe link naar de map alsnog zonder inlog bij de pdf komen.
Deze zet je dan minimaal op geregistreerd, dan moet er worden ingelogd wil men het lezen.
Doe je het als pdf dan moet deze naar een map geupload worden, en als deze niet is beveiligd, dan kan met mrt een directe link naar de map alsnog zonder inlog bij de pdf komen.
#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.