nieuwe subcategorie

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 jul 2020 16:49 #21542 door
nieuwe subcategorie werd gestart door
Geachte heer/mevrouw,
Voor mijn vrouw heb ik (al jaren geleden) een website gemaakt: www.annekescardart.nl
Een van de onderdelen van het horizontale menu is ‘Designteamwerk’. Sinds kort is mijn vrouw guestdesigner bij Studio Light.
Dus wilde ik Studio Light erbij zetten in het horizontale menu. Ik werk met Joomla 3.9.20
Ik heb de volgende stappen gedaan:
Stap 1. Maak een categorie
Inhoud > categorieën > categorie toevoegen. (= Studio Light). Hoofdcategorie: Designteamwerk’
Stap2. Maak een artikel
Inhoud > artikelen > nieuw artikel toevoegen (= Studio Light)
Stukje tekst geschreven.
Categorie: - ( Studio Light
Foto’s toegevoegd uit Phocagallery
Stap 3. Voeg een menulink toe
Menu > Hoofdmenu > Nieuw (= - Studio Light)
- artikelen > Categorieblog (zoals ik ook bij de andere had gedaan)
Menu: Hoofdmenu
Hoofditem: - Designteamwerk
Volgorde: Laatst
Als ik nu op de site in het horizontale menu aanklik Designteamwerk > Studio Light, dan zie ik het artikel, de tekst, de afbeeldingen, maar ook de andere subcategorieën, sommige met en andere zonder afbeeldingen.
Kan ik dat veranderen en zo ja, hoe doe ik dat?
Alvast hartelijk dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Doeke Dobma
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
20 jul 2020 21:04 #21545 door Fred
Beantwoord door Fred in topic nieuwe subcategorie
Er kan van alles aan de hand zijn. Ik zie bv ook dat de link "studio light" op de pagina "Nieuw" ook niet werkt. Als je wil kan ik even in je website kijken. In de voetregel van deze reactie zie je mijn website, als je wil kan je mij via het contactformulier benaderen met je telefoonnummer dan bel ik je even op en kan ik je helpen. Achteraf zal ik hier aangeven wat er aan de hand was.

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
21 jul 2020 13:08 #21546 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic nieuwe subcategorie

Ik zie bv ook dat de link "studio light" op de pagina "Nieuw" ook niet werkt

www.annekescardart.nl/index.php/designte...erk/76-studio-light1
Dat moet zijn
www.annekescardart.nl/index.php/designteam-werk/studio-light

Verder zie ik dat de verwijzende link van de thumb afbeeldingen (rechter muisklik - afbeeldings-info- algemeen-verwijzende url) op menu link studio-light verwijst naar /coosa-1 en in coosa verwijst deze naar studio-light. En scrapbook-atelier verwijst naar coosa-1 etcetera. Dat is redelijk verwarrend. Zijn er categorien in Phoca die je onbedoeld verwisseld?
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 jul 2020 15:40 #21548 door
Beantwoord door in topic nieuwe subcategorie
Fred, bedankt voor de reactie.
Toevallig kwam er een kennis langs die ervaring heeft met Joomla. Hij zei: "Als je maar 1 artikel hebt moet je een menu-item van het type 'enkel artikel' aanmaken."
Gedaan, en het werkt!

Wim, ook bedankt voor de reactie.
De link "Studio Light" op de pagina "Nieuw" heb ik aangepast. Die werkt nu wel.
Ik weet niet wat je bedoelt met de opmerking over de verwijzende link van de thumb afbeeldingen. Als ik klik op 'Designteamwerk > Coosa' zie ik de afbeeldingen van Coosa (co001, co002 enz.), en bij 'Designteamwerk Studio Light' zie ik de afbeeldingen van Studio Light (sr001, st002 enz.) Dat is toch goed. Zo wilde ik het in ieder geval hebben.
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
21 jul 2020 16:10 #21549 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic nieuwe subcategorie
Ik bedoelde dit zie bijlage. Maar het heeft er niets mee te maken. Ik maakte een denkfout. De verwijzende url is de pagina waar je vandaan komt via de browser. Snapte er al niets van. Als je naar een ander menu-item gaat geeft ie de vorige url weer in zo'n venster. Maar ik interpreteerde dat als een link die ergens door het systeem of een categorie was toegevoegd en dus verwijst naar... . Weer wat geleerd.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena