Acheraf login maken

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
24 okt 2020 04:17 #21907 door
Acheraf login maken werd gestart door
Goedemorgen iedereen,

Ik ben sinds 2 weken met Joomla bezig en het wordt steeds leuker!
Wat dan weer een groot nadeel is, want ik slaap nu te weinig!
:D :D :D

Momenteel ben ik een site aan het opzetten voor mijn afdeling die in eerste instantie bedoeld is om alle gemeenschappelijke kennis te delen met elkaar.

Uiteindelijk is mijn doel om via de algemene Welkom pagina een login te maken apart voor personeel, klanten en suppliers.

Nu is mijn vraag; Kan ik eerst de hele pagina(sectie) voor mijn afdeling geheel in orde maken die per direct beschikbaar is, of moet ik deze pagina direct aan een login hangen?

Het gaat mij erom, dat ik zo snel als mogelijk live wil gaan met onze informatie te delen.
De secties voor de klanten en suppliers kunnen wel even wachten.
Niet dat ik nu alles gereed maak en ik achteraf niet de login kan toevoegen.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.
Echte vakjargon zal het nog wel niet zijn...

Alvast bedankt,

Gr Alfons



Discussie gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Lees meer
24 okt 2020 09:01 #21908 door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic Acheraf login maken
Een login kun je altijd achteraf aanmaken.
Hetzij via een menu-item login of via een de module login, welke je plaatst op de voor jouw gewenste modulepositie.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena