- Ontvangen bedankjes 0
geen titels bij subcategorieen
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
02 jan 2021 10:25 #22295
door
geen titels bij subcategorieen werd gestart door
Hallo,
ik heb een hoofdcategorie genaamd: Bestuur
En daar onder 2 subcategorieën.
- Dagelijks bestuur
- Bestuursleden
Ik wil de hoofdcategorie laten zien via een menu-item. en daaronder de 2 subcategorieën met de desbetreffende artikelen.
Zie ook : www.amaliavansolms.org/wie-zijn-wij/bestuur2
Maar ik mis de subcategorie titels. Ik heb Toon subcategorietitels op Toon staan. Net als categorietitel. Maar er komt geen subcategorie titel te voorschijn. wel de hoofdcategorie titel. Mis ik nog een andere instelling ?
Groet Jan
ik heb een hoofdcategorie genaamd: Bestuur
En daar onder 2 subcategorieën.
- Dagelijks bestuur
- Bestuursleden
Ik wil de hoofdcategorie laten zien via een menu-item. en daaronder de 2 subcategorieën met de desbetreffende artikelen.
Zie ook : www.amaliavansolms.org/wie-zijn-wij/bestuur2
Maar ik mis de subcategorie titels. Ik heb Toon subcategorietitels op Toon staan. Net als categorietitel. Maar er komt geen subcategorie titel te voorschijn. wel de hoofdcategorie titel. Mis ik nog een andere instelling ?
Groet Jan
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
02 jan 2021 11:26 #22296
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic geen titels bij subcategorieen
"Gepost in" geeft toch ook de subcategorieën, of zie ik iets over het hoofd?
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2021 11:43 #22297
door
Beantwoord door in topic geen titels bij subcategorieen
Nee niet echt. Als deze pagina op mobiel bekijkt staan de 2 sub categorieeen door elkaar. dat komt omdat de volgorde van links naar rechts is. Maar als ik dat verander naar beneden. dan is het op de website weer door elkaar.
Daarom de groepering per subcategorie.
Daarom de groepering per subcategorie.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2021 12:33 #22298
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic geen titels bij subcategorieen
Hallo welk menu-item heb je gekozen ?
als je bv menu-item Artikelen » Categorieblog heb genomen en er staan
nog geen artikelen in je subcategorieën dan wordt er niks getoond
maar je kan dat bij het menu item > tabblad categorie aanzetten
als je bv menu-item Artikelen » Categorieblog heb genomen en er staan
nog geen artikelen in je subcategorieën dan wordt er niks getoond
maar je kan dat bij het menu item > tabblad categorie aanzetten
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2021 12:53 #22299
door
Beantwoord door in topic geen titels bij subcategorieen
Hi Leen,
dank voor je reactie.
Ik heb inderdaad gekozen voor menu-item Artikelen » Categorieblog
En lege categorieën staat op Toon. Maar dat hielp niet. Overigens zijn beide categorieën niet leeg.
Er staan al meerdere artikelen in. kijk maar op www.amaliavansolms.org/wie-zijn-wij/bestuur2
Maar zoals "danzoiets.jpg" is inderdaad wat ik zoek.
gr Jan
dank voor je reactie.
Ik heb inderdaad gekozen voor menu-item Artikelen » Categorieblog
En lege categorieën staat op Toon. Maar dat hielp niet. Overigens zijn beide categorieën niet leeg.
Er staan al meerdere artikelen in. kijk maar op www.amaliavansolms.org/wie-zijn-wij/bestuur2
Maar zoals "danzoiets.jpg" is inderdaad wat ik zoek.
gr Jan
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2021 13:14 #22300
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic geen titels bij subcategorieen
Dus bij menu item heb je lege categorie op toon staan ?
en wat bij blogweergave.
en de categorieen is dat ook zoals mijn plaatje
hoe heb je het dan eventueel in Artikelen: Opties (knop rechtboven in) staan misschien daar iets anders ingesteld.
ook niet ooit een override gemaakt?
en misschien domme vraag maarals je even test met een standaard template Beez of protostar ?
en wat bij blogweergave.
en de categorieen is dat ook zoals mijn plaatje
hoe heb je het dan eventueel in Artikelen: Opties (knop rechtboven in) staan misschien daar iets anders ingesteld.
ook niet ooit een override gemaakt?
en misschien domme vraag maarals je even test met een standaard template Beez of protostar ?
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2021 13:31 #22301
door
Beantwoord door in topic geen titels bij subcategorieen
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2021 13:43 #22302
door
Beantwoord door in topic geen titels bij subcategorieen
Het lijkt er op dat ik een soort "group by" mis. De hele pagina bestuur ziet er uit als 1 categorie pagina.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2021 13:56 #22303
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic geen titels bij subcategorieen
Ja het is apart ik zie ook niet echt waar het mis gaat
Misschien dat je Artikelen: Categorieën alles aanvinken en dan op de knop opnieuw opbouwen kan klikken ?
ik had gewoon als test jouw menuutje even een beetje nagemaakt(zo als plaatje) dus vreemd dat bij jou niet werkt
neem aan ook geen andere talen of toegang .
Misschien dat je Artikelen: Categorieën alles aanvinken en dan op de knop opnieuw opbouwen kan klikken ?
ik had gewoon als test jouw menuutje even een beetje nagemaakt(zo als plaatje) dus vreemd dat bij jou niet werkt
neem aan ook geen andere talen of toegang .
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jan 2021 14:03 #22304
door
Beantwoord door in topic geen titels bij subcategorieen
Hoi Leen,
Alles aanzetten werkt ook niet. alleen Nederlands.
Ik zoek verder.
Toch bedankt voor je hulp.
groet Jan
Alles aanzetten werkt ook niet. alleen Nederlands.
Ik zoek verder.
Toch bedankt voor je hulp.
groet Jan
Discussie gesloten.