verificatiecode ongeldig

• Marco Buld
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • aa
Lees meer
15 jan 2021 14:23 #22329 door Marco Buld
verificatiecode ongeldig werd gestart door Marco Buld
op mijn site moeten gebruikers inloggen. Als je daar het wachtwoord bent vergeten klik je op 'Wachtwoord vergeten?' daar vul je je email adres in en krijg je een mail met link met verificatiecode. Als je daar op klikt kom je weer in Joomla uit en moet je nogmaals je emailadres in geven. als je dat doet krijk je een melding. Attentie! Het bevestigen van het opnieuw instellen van uw wachtwoord is mislukt omdat de verificatiecode ongeldig is. Gebruiker niet gevonden..

Ik zie dan aan de achterkant dat deze gebruiker op gedeactiveerd staat. wat gaat hier fout?

aa
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 jan 2021 15:24 #22330 door Youll
Beantwoord door Youll in topic verificatiecode ongeldig
Bij wachtwoord vergeten moet je je gebruikersnaam en de code uit de mail invullen en niet je e-mailadres.
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
17 jan 2021 09:48 #22337 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic verificatiecode ongeldig
Bij het registreren geeft men een userid, wachtwoord en e-mailadres op. Om te controleren of men wel een juist e-mailadres heeft opgegeven wordt aan dit e-mailadres een link gestuurd. Pas als op deze link geklikt wordt, wordt een gebruiker actief. Als men dit niet doet heeft wachtwoord vergeten geen zin.
Ik zou willen aanraden om de gebruiker actief te maken het daarna nog eens 'Wachtwoord vergeten" te laten proberen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena