Embed video wordt niet vertoont frontpage artikel

• Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
20 jan 2021 07:23 #22361 door Leen
Heb je al eens de Foutrapportage op maximum gezet en geen waarschuwingen ?
als het om deze code gaat die werkt op een testsite bij mij wel goed ook met die template
Code:
<iframe class=" jch-lazyloaded" src="https://www.youtube.com/embed/1XOoJDZ_4I0" data-src="about:blank" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" width="560" height="315" frameborder="0"></iframe>

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
20 jan 2021 07:28 #22362 door
Heee die Leen, alles goed met je man?

Ik heb eens jch totaal uitgezet, en je zult het niet geloven maar de video komt in beeld. Heel apart dat het op deze website dus invloed hebt op video's en niet de andere website. Maar goed dat is nog eens goed nadenken wat ermee te doen.

In ieder geval het is opgelost, nu naar de volgende probleem Tags wil hij niet opnemen in de sitemap.xml maar dat is voor een andere topic als ik het niet opgelost krijg.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
20 jan 2021 08:22 #22363 door
RonDeb & Patrick hartelijk dank voor de genome moeite voor het zoeken naar een oplossing wat ik zeker op prijs stel.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
20 jan 2021 08:23 #22364 door Leen
Hoi Joop,
"Ja to nu toe gaat alles nog steeds goed hoor hoop bij jou ook :D "
Maar mooi dat je toch gevonden heeft denk dat dan die jch iets weg stript mogelijk dat je in die plugin daar iets kan uit zetten

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
20 jan 2021 08:31 #22365 door
@Leen
Leven gaat door Leen, ook met een houdbaarheids datum en elke keer met een nieuwe datum. Lijkt wel coronavirus :p :p :p :p
Nop, jij hebt het gevonden ik niet en inderdaad staat er in JCH (NEW) tabblad maar even allemaal uitgezet.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena