Zoekresultaten scherm aanpassen

• Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
30 jan 2021 04:42 #22419 door Meander
Zoekresultaten scherm aanpassen werd gestart door Meander
Goedemorgen. Ik ben al een tijdje niet geweest. Ik beschouw dit zelf maar als een goed teken ;)
Maar nu zit ik even met een probleempje.
Ik wil graag alle opties uit het zoekresultaten scherm verwijderen (zie afb.). Het is voor zover ik nu weet niet mogelijk om dat in de plugin in te stellen. Ik kan het wel verwijderen met css maar als het niet hoeft dan liever niet.
Is er nog een andere manier op deze zoekopties uit te schakelen?
Ik gebruik deze optie alleen maar om te zoeken op productvarianten (code) van Hikashop omdat je in de module van Hikashop zelf niet op varianten kunt zoeken.
Dus de varianten van mijn producten hebben allemaal een unieke code, en de zoekfunctie van Joomla heeft als enige doel het product wat bij die variant/code hoort te zoeken (codes staan in een papieren brochure). De rest is overbodig.

Alvast bedankt!
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
30 jan 2021 08:27 #22420 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Zoekresultaten scherm aanpassen
Hallo,

Je zou als je het zoeken via de module slimzoeken laat doen wel deels kunnen uitzetten
door in de module "Uitgebreid zoeken" op verbergen te zetten

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
01 feb 2021 07:31 #22423 door Meander
Beantwoord door Meander in topic Zoekresultaten scherm aanpassen
Hallo Leen, sorry voor mijn late reactie.
Ik zei plugin, maar ik bedoelde ook de module. Ik gebruik de gewone zoekfunctie module omdat het met de slim zoeken module niet lukt om ook in varianten te zoeken.
Maar ik ben er inmiddels achter dat ik de verkeerde override had gemaakt, namelijk van de module, en dat moest van com_search zijn.
Hieruit heb ik alles kunnen verwijderen wat ik niet op de zoekresultaten pagina wilde hebben. Dus het is gelukt.
Bedankt voor je reactie!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena