- Ontvangen bedankjes 0
Brokkelige fonts in Windows
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
17 apr 2021 14:14 #22778
door
Brokkelige fonts in Windows werd gestart door
Heeft iemand enige idee waarom lettertypes in Windows brokkelig er uitzien? Als je het bijvoorbeeld op een iPad dezelfde site opvraag zijn de letters mooi strak.
Onderwerp is gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 apr 2021 05:00 #22779
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Brokkelige fonts in Windows
Hoi,
Dit heeft natuurlijk niets met Joomla te maken. Hoe dan ook hier de volgende tips.
Ik zou eens kijken naar de resolutie van het beeldscherm.
Ga naar Start / Instellingen / Systeem / Beeldscherm / Geavanceerde beeldscherminstellingen. Bij Resolutie zie je de huidige instellingen. De instelling die past bij jouw beeldscherm heeft als toevoeging Aanbevolen. Controleer dit en pas het eventueel aan.
Werkt dit niet probeer een andere videokaart en/of monitor met een hogere resolutie.
Fred
Dit heeft natuurlijk niets met Joomla te maken. Hoe dan ook hier de volgende tips.
Ik zou eens kijken naar de resolutie van het beeldscherm.
Ga naar Start / Instellingen / Systeem / Beeldscherm / Geavanceerde beeldscherminstellingen. Bij Resolutie zie je de huidige instellingen. De instelling die past bij jouw beeldscherm heeft als toevoeging Aanbevolen. Controleer dit en pas het eventueel aan.
Werkt dit niet probeer een andere videokaart en/of monitor met een hogere resolutie.
Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.