- Ontvangen bedankjes 0
inloggen op Iphone
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
22 mei 2021 17:39 #22863
door
inloggen op Iphone werd gestart door
Ik kan op mijn iphone niet inloggen op de site van United Wheels om bv kalender te gebruiken. Op andere systemen lukt dit wel. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Discussie gesloten.
22 mei 2021 18:03 #22864
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic inloggen op Iphone
Hallo Gerard,
krijg je foutmeldingen te zien?
Off topic: Je site is sterk verouderd (2.5.28) we zitten inmiddels bij 3.9.26
Vriendelijke groeten
Ron
krijg je foutmeldingen te zien?
Off topic: Je site is sterk verouderd (2.5.28) we zitten inmiddels bij 3.9.26

Vriendelijke groeten
Ron
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
25 mei 2021 06:02 #22870
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic inloggen op Iphone
De member login button is een aparte extensie.
Even uitgetest op de iPhone of de standaard Joomla login wel werk en dat gaat goed.
De member login button extensie is dus verouderd en is instabiel.
Maak in het menu een login knop en het probleem is weg.
Volg het advies op van Ron en update je website!!!!
Even uitgetest op de iPhone of de standaard Joomla login wel werk en dat gaat goed.
De member login button extensie is dus verouderd en is instabiel.
Maak in het menu een login knop en het probleem is weg.
Volg het advies op van Ron en update je website!!!!
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.