- Ontvangen bedankjes 0
Veranderen van tekst
- Frank01
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- website-portal met toeristische links in de kop van Noord-Holland
Minder
Lees meer
21 jun 2021 07:53 #22882
door Frank01
Veranderen van tekst werd gestart door Frank01
Hallo allemaal,
Als ik een bericht over mijn website op Facebook deel, komt er onder dat bericht de foto (zee & meeuwen) met daaronder een tekst te staan. (zie bijlage)
Nu weet ik wel waar ik de foto heb ingevoegd , maar de tekst die eronder staat niet!
Weet iemand waar ik de tekst die onder de foto staat moet invoegen? Deze wil ik namelijk wijzigen.....
Bij voorbaat dank voor het antwoord!
Met vriendelijke groet,
Frank
Als ik een bericht over mijn website op Facebook deel, komt er onder dat bericht de foto (zee & meeuwen) met daaronder een tekst te staan. (zie bijlage)
Nu weet ik wel waar ik de foto heb ingevoegd , maar de tekst die eronder staat niet!
Weet iemand waar ik de tekst die onder de foto staat moet invoegen? Deze wil ik namelijk wijzigen.....
Bij voorbaat dank voor het antwoord!

Met vriendelijke groet,
Frank
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
21 jun 2021 09:26 #22883
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Veranderen van tekst
Je bedoeld "Toeristische Portal..."? Dat is meta data. Overigens zie ik zo snel geen berichten/artikelen op je website, alleen maar tekst in tabs.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Youll
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 3
21 jun 2021 14:01 #22884
door Youll
Beantwoord door Youll in topic Veranderen van tekst
Dat probleem had je
hier
ook al. En daar is aangegeven waar je dat mogelijk ingesteld hebt.
Discussie gesloten.
- Frank01
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- website-portal met toeristische links in de kop van Noord-Holland
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 jun 2021 18:08 #22885
door Frank01
Beantwoord door Frank01 in topic Veranderen van tekst
Ja, daar had ik dus naar gekeken Youll, maar bij browserpaginatitel staat alleen: Toerisme Startpagina Callantsoog
Onder de foto met zee & meeuwen staat: Toeristische Portal - Toerisme Startpagina Callantsoog | toeristische portal
Graag wil ik daar alleen "Toerisme Startpagina Callantsoog | toeristische portal" willen hebben.
Heb je een idee "hoe" ik dat moet doen?
Met vriendelijke groet,
Frank
Onder de foto met zee & meeuwen staat: Toeristische Portal - Toerisme Startpagina Callantsoog | toeristische portal
Graag wil ik daar alleen "Toerisme Startpagina Callantsoog | toeristische portal" willen hebben.
Heb je een idee "hoe" ik dat moet doen?
Met vriendelijke groet,
Frank
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 jun 2021 16:03 #22891
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Veranderen van tekst
Hoi,
Dit is geen Joomla! issue maar dit moet je bij Facebook aankaarten. Facebook is nl diegene die deze CSS instellingen info meeneemt bij publicatie van de gedeelde link op Facebook.
Dit is geen Joomla! issue maar dit moet je bij Facebook aankaarten. Facebook is nl diegene die deze CSS instellingen info meeneemt bij publicatie van de gedeelde link op Facebook.
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Youll
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 3
25 jun 2021 05:01 #22897
door Youll
Beantwoord door Youll in topic Veranderen van tekst
Heb je al eens met de sharing debugger van Facebook developers gekeken? Dit heeft niets met CSS te maken, maar alles met meta tags zoals Hans ook al aangaf. Controleer dan ook eens een aantal andere pagina's van je site, misschien dat je dan verschillen ziet die je op het juiste spoor zetten.
Discussie gesloten.