- Ontvangen bedankjes 0
viewport samsung a40
- Frank01
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- website-portal met toeristische links in de kop van Noord-Holland
Minder
Lees meer
25 okt 2021 20:11 #23333
door Frank01
viewport samsung a40 werd gestart door Frank01
Hallo allemaal,
De pagina's van mijn Joomla website lijken te breed wanneer ik mijn site bezoek met een samsung A40 mobieltje, hoewel mijnsite volledig responsieve is!
Weet iemand een media file die ik in mijn css kan toevoegen zodat mijn site er met een samsung A40 ook goed uitziet
Toerisme Startpagina Callantsoog
Bij voorbaat dank,
Frank
De pagina's van mijn Joomla website lijken te breed wanneer ik mijn site bezoek met een samsung A40 mobieltje, hoewel mijnsite volledig responsieve is!
Weet iemand een media file die ik in mijn css kan toevoegen zodat mijn site er met een samsung A40 ook goed uitziet
Toerisme Startpagina Callantsoog
Bij voorbaat dank,
Frank
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 okt 2021 19:16 #23334
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic viewport samsung a40
Hmmm, de website even getest op diverse testwebsites (om websites op mobile devices te testen) en het ziet er zorgelijk uit. De website is zeker niet overal responsive. CSS is hier niet de oplossing zo te zien ik zou gaan voor een andere template die wel geheel responsive is.
Getest op:
ready.mobi/
mobilemoxie.com/tools/mobile-page-test/
mobiletest.me/
Het beste wat je kan kiezen is YOOtheme pro dan weet je 100% zeker dat alles goed gaat werken en kan je jouw website er zeer aantrekkelijk uit laten zien.
Als je wil kan ik je hiermee helpen, dit doe ik geheel gratis echter mag je als je dit wil hiervoor een donatie geven wat 100% besteed zal worden voor een goed doel (zie: iFred en lees de foundation pagina).
Suc6
Fred
Getest op:
ready.mobi/
mobilemoxie.com/tools/mobile-page-test/
mobiletest.me/
Het beste wat je kan kiezen is YOOtheme pro dan weet je 100% zeker dat alles goed gaat werken en kan je jouw website er zeer aantrekkelijk uit laten zien.
Als je wil kan ik je hiermee helpen, dit doe ik geheel gratis echter mag je als je dit wil hiervoor een donatie geven wat 100% besteed zal worden voor een goed doel (zie: iFred en lees de foundation pagina).
Suc6
Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Youll
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 3
26 okt 2021 21:12 #23335
door Youll
Beantwoord door Youll in topic viewport samsung a40
Je template is wel responsive maar de tabs extensie zo te zien niet. Daarnaast zit er wat onlogische eigen opmaak in je site.
Discussie gesloten.