Artikelfoto in plaats van Favicon

• Tom
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Tom Voeten
Meer
23 nov 2021 14:46 #23407 door Tom
Artikelfoto in plaats van Favicon werd gestart door Tom
Een link versturen van een artikel via bijvoorbeeld WhatsApp toont de link, de artikeltitel en de favicon van Joomla of de website. Hoe kan ik standaard de artikelfoto meesturen (Afbeelding introtekst/ afbeelding volledig artikel)?
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
23 nov 2021 20:51 #23412 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Artikelfoto in plaats van Favicon
Ik denk dat dit alleen kan als de afbeelding onderdeel uitmaakt van het artikel, als de afbeelding geen onderdeel is van het artikel zal dit mi niet lukken. Zelf gebruik ik geen whatsapp maar Telegram, dus ik kan het niet testen.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Tom
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Tom Voeten
Meer
24 nov 2021 02:03 #23413 door Tom
Beantwoord door Tom in topic Artikelfoto in plaats van Favicon
[quotePost id="23412"]Ik denk dat dit alleen kan als de afbeelding onderdeel uitmaakt van het artikel, als de afbeelding geen onderdeel is van het artikel zal dit mi niet lukken. Zelf gebruik ik geen whatsapp maar Telegram, dus ik kan het niet testen.[/quotePost]

Ik vermoed dat het niet uitmaakt welk communicatietool je gebruikt, als de template of CMS een favicon kan meesturen dan moet ook een afbeelding mogelijk zijn. Ik heb het meerdere malen gezien vanuit een Joomla site dus het kan. Een artikel heeft standaard een afbeelding intro en afbeelding body, ik neem aan een van deze te gebruiken zijn.
Een uitdaging...
Onderwerp is gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
24 nov 2021 10:50 #23414 door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic Artikelfoto in plaats van Favicon
Heeft zeer w.s. te maken met de open graph opties/mogelijkheden. Je kunt daarvoor een plugin installeren.
Ik zelf gebruik phoca , maar er zijn meer mogelijkheden .
Ik weet overigens niet of phoca ook bij whatsapp werkt, maar gewoon even uitproberen.
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
24 nov 2021 18:00 #23416 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Artikelfoto in plaats van Favicon

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Jheroen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo
Meer
26 nov 2021 07:45 #23418 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Artikelfoto in plaats van Favicon
Ha Tom,

Hier kunnen we ook naar kijken indien we met de formuliervraag aan de slag gaan

Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud