- Ontvangen bedankjes 0
Contactformulier werkt niet meer na upgrade Jooomla! 3.10.4
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
24 dec 2021 09:47 #23532
door
Contactformulier werkt niet meer na upgrade Jooomla! 3.10.4 werd gestart door
Ik heb op één van mijn websites Joomla! versie 3.10.4 geïnstalleerd en sindsdien werken de contactformulieren niet meer. In plaats van dat de pagina met het formulier verschijnt, verschijnt nu een vrijwel lege pagina met twee links, Contactpersoon en Contactformulier, die geen van beide werken. Wat is er aan de hand? Op de site is Joomshaper Helix 3 werkzaam.
Groet,
André Kok
Groet,
André Kok
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 dec 2021 09:51 #23533
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Contactformulier werkt niet meer na upgrade Jooomla! 3.10.4
Hoi,
In een zeer recent wat eerder soortgelijk probleem is het volgende gemeld.
Dus lijkt mij goed even richting Joomshaper dit te melden!
Fred
In een zeer recent wat eerder soortgelijk probleem is het volgende gemeld.
Ik kreeg zojuist een melding van Joomshaper dat er iets niet goed zit in de template Helix 3....
Dus lijkt mij goed even richting Joomshaper dit te melden!
Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 dec 2021 11:20 #23540
door
Beantwoord door in topic Contactformulier werkt niet meer na upgrade Jooomla! 3.10.4
Bedankt tot zover.
Ik kan inloggen op www.joomshaper.com en daar op het forum kijken maar ik heb geen rechten om vragen te plaatsen. Ik denk omdat Helix3 gratis software is en ik verder geen abonnement betaal. Ik kan daar ook niets vinden over dit onderwerp.
Er zullen toch wel meer mensen zijn die Joomshaper Helix3 gebruiken en Joomla! Contatformulieren toepassen?
André
Ik kan inloggen op www.joomshaper.com en daar op het forum kijken maar ik heb geen rechten om vragen te plaatsen. Ik denk omdat Helix3 gratis software is en ik verder geen abonnement betaal. Ik kan daar ook niets vinden over dit onderwerp.
Er zullen toch wel meer mensen zijn die Joomshaper Helix3 gebruiken en Joomla! Contatformulieren toepassen?
André
Discussie gesloten.
- Ton Kemp
-
- Gebruiker
-
- Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 dec 2021 11:24 #23541
door Ton Kemp
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Beantwoord door Ton Kemp in topic Contactformulier werkt niet meer na upgrade Jooomla! 3.10.4
Ik heb vooral problemen met front-end editing (artikelen en agenda via JEvents). In principe zijn dit ook formulieren.
Joomshaper geeft aan de helix3 problemen geeft en dat ze eraan werken.
Nog even geduld dus..
Joomshaper geeft aan de helix3 problemen geeft en dat ze eraan werken.
Nog even geduld dus..
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 dec 2021 11:35 #23542
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Contactformulier werkt niet meer na upgrade Jooomla! 3.10.4
Hallo ,
je kan ook bij je contactmenu item kijken of die op sliders staat
zet hem dan op Tabs dat werkt bij mij wel.
en anders voor nood op plain of direct
ps
soms helpt het om het contact opnieuw aan te maken
(dus oude verwijderen ook uit prullenbak)
ps
(dus oude verwijderen ook uit prullenbak)
lvda
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 dec 2021 09:34 #23544
door Fred
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Contactformulier werkt niet meer na upgrade Jooomla! 3.10.4
Op de website van JoomShaper kan je via de Chat ( Support - Live Chat ) vragen hierover stellen, ook over de gratis door JoomShaper beschikbaar gestelde templates.
Fred
Fred
JUG010 membe
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 dec 2021 10:35 #23545
door
Beantwoord door in topic Contactformulier werkt niet meer na upgrade Jooomla! 3.10.4
[quotePost id="23542"]Hallo ,
ps
(dus oude verwijderen ook uit prullenbak)[/quotePost]
Tabs heeft wel effect maar niet het goede (geeft alleen contactinformatie) maar Direct werkt goed!
Allen, maar vooral Leen, bedankt!
André
ps
(dus oude verwijderen ook uit prullenbak)[/quotePost]
Tabs heeft wel effect maar niet het goede (geeft alleen contactinformatie) maar Direct werkt goed!
Allen, maar vooral Leen, bedankt!
André
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 dec 2021 11:56 #23547
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Contactformulier werkt niet meer na upgrade Jooomla! 3.10.4
Hallo ,
ik heb nog wat gezocht en getest bij mijn eigen website's .
En het met het volgende werkt bij mij de E-mail slider ineens wel weer.
het klinkt vreemd maar als ik bij mijn site de administrator > Algemene instellingen >tab Systeem de Foutopsporing systeem aan zet dan werkt het weer.
alleen is het geen mooie oplossing omdat je dan ook op website Joomla! Foutopsporingsconsole ziet staan
ps
ik heb bij joomshaper via de chat over dit probleem een vraag gesteld dus misschien komt er een antwoord
ik heb nog wat gezocht en getest bij mijn eigen website's .
En het met het volgende werkt bij mij de E-mail slider ineens wel weer.
het klinkt vreemd maar als ik bij mijn site de administrator > Algemene instellingen >tab Systeem de Foutopsporing systeem aan zet dan werkt het weer.
alleen is het geen mooie oplossing omdat je dan ook op website Joomla! Foutopsporingsconsole ziet staan
ps
ik heb bij joomshaper via de chat over dit probleem een vraag gesteld dus misschien komt er een antwoord
lvda
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 dec 2021 13:44 #23567
door Leen
lvda
oke bij joomshaper kwam ik ook niet echt verder.
maar op een ander forum.joomla.org kreeg ik deze reactie
kan verder geen nadelige werkingen vinden na mijn aanpassingen en de slider instelling werkt.
maar op een ander forum.joomla.org kreeg ik deze reactie
dat heb ik dus geprobeerd te vinden maar was lastig heb wel nu deze oplossing gevonden(zie de plaatjes)Helix Ultimate since version 2.x uses Bootstrap 5. If your module uses old Bootstrap and its js components as modal, slider and act you should change data atributes from (for example) data-toggle to data-bs-toggle and others (by adding -bs- in the middle) to call Bootstrap 5 js components. Or contact to the developer, that he made this module for Bootstrap 5
kan verder geen nadelige werkingen vinden na mijn aanpassingen en de slider instelling werkt.
lvda
Discussie gesloten.