Sommige menu-items in verticaal menu ineens naast elkaar

  • André Kok
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Vol goede moed
Meer
31 dec 2021 10:36 #23562 door André Kok
Een klein probleem waarvan ik denk dat het ook met de combinatie Joomshaper Helix3 en Joomla! versie 3.10.4 te maken heeft. Op de site heb ik een tweede verticaal menu aan de rechter kant op de homepagina. De item stonden altijd netjes onder elkaar, maar sinds ik een item heb verwijderd gaan de kortere items hier en daar naast elkaar staan.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?

André
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
31 dec 2021 11:35 #23564 door Leen
misschien dat je eens in administrator gedeelte bij Menu's: dat menu
alles aanvinken en opnieuw opbouwen knop boven in klikken.
en weet nit of je soms bij Modules (website) dat menu module een
Menu class achtervoegse in tabblad uitgebreid heb staan ?

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
31 dec 2021 12:07 #23565 door Youll
Ik zou gewoon versie 2.5.8 van de template installeren en wachten totdat er een goed werkende nieuwe versie van de template is.
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
31 dec 2021 13:16 #23566 door Fred
Hoi, ik lees de laatste tijd allerlei problemen met de gratis Helix3 template. En als ik de berichten van Joomshaper een beetje volg hierover is men niet van plan om hier iets aan te gaan doen. De gratis Helix3 template is wat het is, geen verder ontwikkeling hieraan!

Mijn advies is om over te stappen naar YOOtheme Pro als vormgeving!

Mbt het probleem kan ik aangeven dat dit eenvoudig met wat CSS is op te lossen. Maar dat wil je natuurlijk niet, maar het kan wel.

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • André Kok
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Vol goede moed
Meer
05 jan 2022 21:36 #23603 door André Kok
Beantwoord door André Kok in topic Sommige menu-items in verticaal menu ineens naast elkaar
[quotePost id="23564"]misschien dat je eens in administrator gedeelte bij Menu's: dat menu
alles aanvinken en opnieuw opbouwen knop boven in klikken.
en weet nit of je soms bij Modules (website) dat menu module een
Menu class achtervoegse in tabblad uitgebreid heb staan ?[/quotePost]
Hallo Leen,

Het menu opnieuw opbouwen helpt niet.
Bij Modules (website) het betreffende menu geopend, in tabblad Geavanceerd staat niets achter Menu class achtervoegsel. Ik heb geen idee of daar wat moet of kan staan.
Bedankt zover.

André
Onderwerp is gesloten.
  • André Kok
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Vol goede moed
Meer
05 jan 2022 21:40 #23604 door André Kok
Beantwoord door André Kok in topic Sommige menu-items in verticaal menu ineens naast elkaar
[quotePost id="23566"]....
Mbt het probleem kan ik aangeven dat dit eenvoudig met wat CSS is op te lossen. Maar dat wil je natuurlijk niet, maar het kan wel.

Fred[/quotePost]
Hallo Fred,

Ik ben niet vies van een CSS-aanpassing, dus geef maar aan. (Het zou echter niet nodig moeten zijn, want dan gaan we terug naar de oude tijd waarin we vrolijk alles zelf in PHP en HTML zaten te programmeren.)

André
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
05 jan 2022 22:16 #23605 door Fred
Code:
.sp-module ul { list-style: none; padding: 0px 25px 0px 23px; margin: 5px; }

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • jksdfjsdlkfjsdklfs
Meer
06 jan 2022 15:46 #23608 door margriet
Er is een nieuwe versie beschikbaar waarin dit is opgelost.
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
06 jan 2022 16:53 #23611 door Fred

Er is een nieuwe versie beschikbaar waarin dit is opgelost.


Kijk, dat is beter, goed nieuws dus!

Hier te downloaden!


Version: 3.0.2
Compatibility: Joomla 4 & Joomla 3
Framework: Helix3
Updated On: 06 Jan 2022

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • André Kok
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Vol goede moed
Meer
06 jan 2022 21:21 #23612 door André Kok
Beantwoord door André Kok in topic Sommige menu-items in verticaal menu ineens naast elkaar
Ik heb zojuist Helix3 v3.0.2 geïnstalleerd. Het probleem van de contactformulieren die niet open willen (zie ander onderwerp) is opgelost, maar dit probleem van de menu-items die niet onder elkaar willen echter niet. :(

André
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena