Sommige menu-items in verticaal menu ineens naast elkaar

  • André Kok
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Vol goede moed
Meer
06 jan 2022 21:27 #23613 door André Kok
Beantwoord door André Kok in topic Sommige menu-items in verticaal menu ineens naast elkaar
[quotePost id="23605"]
Code:
.sp-module ul { list-style: none; padding: 0px 25px 0px 23px; margin: 5px; }
[/quotePost]
Maar deze code werkt wel! (Hoewel ergens een lang item ineens wrapt, maar het is een verbetering.)
Fred, bedankt.

André
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
08 jan 2022 20:18 #23614 door Fred
Hoi,

Je kan een beetje spelen met de padding!

Als je dit invult
Code:
.sp-module ul { list-style: none; padding: 0px 25px -1px 23px; margin: 5px; }

dan wrapt de lange menunaam ook niet meer.

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • jksdfjsdlkfjsdklfs
Meer
09 jan 2022 09:04 #23617 door margriet
Zoals al aangegeven, is dit opgelost in de laatste versie. Maar dan moet je wel die css definitie weghalen :o
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
09 jan 2022 10:48 #23618 door Fred
@Margriet,

Margriet
De stem
1 uur geleden
·
#23617
Zoals al aangegeven, is dit opgelost in de laatste versie. Maar dan moet je wel die css definitie weghalen



Blijkbaar niet zoals je een stukje daarboven kan lezen, daar staat:


[quotePost id="23612"]Ik heb zojuist Helix3 v3.0.2 geïnstalleerd. Het probleem van de contactformulieren die niet open willen (zie ander onderwerp) is opgelost, maar dit probleem van de menu-items die niet onder elkaar willen echter niet. :(

André[/quotePost]

Dus is de CSS voor het menu nog nodig!

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
09 jan 2022 10:49 #23619 door Fred
@Margriet,

[quotePost id="23617"]Zoals al aangegeven, is dit opgelost in de laatste versie. Maar dan moet je wel die css definitie weghalen :o [/quotePost]



Blijkbaar niet zoals je een stukje daarboven kan lezen, daar staat:


[quotePost id="23612"]Ik heb zojuist Helix3 v3.0.2 geïnstalleerd. Het probleem van de contactformulieren die niet open willen (zie ander onderwerp) is opgelost, maar dit probleem van de menu-items die niet onder elkaar willen echter niet. :(

André[/quotePost]

Dus is de CSS voor het menu nog nodig!

Fred


Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • jksdfjsdlkfjsdklfs
Meer
09 jan 2022 10:52 #23620 door margriet
Dan zal ik wel gek zijn.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena