PHP hoe deze veranderen?

  • Paul1953
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ocasioneel gebruiker.
Meer
24 jan 2022 21:27 #23705 door Paul1953
PHP hoe deze veranderen? werd gestart door Paul1953
Hallo,
Ik werk momenteel nog met PHP 7.4 - Deze versie is echter verouderd. Als ik die aanpas, in PHP 8 of 8.1, bij mijn hosting, werkt mijn site niet meer. Wat doe ik fout? Hoe los ik dit op?

Vriendelijke groeten,

Paul

Paul
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
25 jan 2022 08:09 #23706 door Fred
Beantwoord door Fred in topic PHP hoe deze veranderen?
Hoi,

1) Als je bij de hoster de PhP versie weer terugzet naar 7.4 dan zou als het goed is alles weer normaal moeten werken.

2) Je moet even wat meer informatie geven om dit te kunnen beantwoorden;
- Welke Joomla versie van het CMS is geïnstalleerd (bv. 3.8.x of 3.9.x of 3.10.x of 4.0.X)
- Wat is de URL vd website

3) Is er bij de hoster nog een andere PhP versie in te stellen (zit er nog iets tussen 7.4 en 8.0), zo ja probeer die eens

4) Kijk in de PhP instellingen van 7.4 hoe deze geconfigureerd is en configureer PhP 8.0 hetzelfde

5) Kijk hier eens naar mbt geconstateerde problemen inzake upgrade van PhP 7.4 naar 8.0

groet,

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • JS Webdesign
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Webdesigner
Meer
25 jan 2022 16:02 #23707 door JS Webdesign
Beantwoord door JS Webdesign in topic PHP hoe deze veranderen?
Meestal komt dat door een plugin of components die php 8 nog niet kan handelen.

Zet de foutopsporing systeem aan voor en kijk waar het probleem door wordt veroorzaakt.

Als je de veroorzaker dan uitzet, zou het weer moeten werken en kun je het oplossen.

Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena