Backend overzicht artikelen J4; hoe aanpassen?

  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Onder de merknaam interlijn.nl lever ik 'praktisch webdesign': goedwerkende sites op basis van een t
Meer
08 feb 2022 10:39 #23769 door Wim
In Joomla 4 vind ik het backend overzicht van artikelen erg onoverzichtelijk. Er worden veel te veel (12) kolommen vertoond, waardoor ze allemaal erg smal worden. Hoe krijg ik enkele van die kolommen weg?
De kolommen Hits, Stemmen en Beoordelingen wil ik so wie so weg, en vaak ook Auteur en Toegang. Hoe en waar regel ik de zichtbaarheid van die kolommen? In Atum vind ik daar niks over.

Interlijn.nl, praktisch webdesign.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
08 feb 2022 11:02 #23770 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Backend overzicht artikelen J4; hoe aanpassen?
Zoek even bij de gepubliceerde plugins en deactiveer welke je niet interessant vind. Ik heb even geen Joomla 4 installatie bij de hand anders had ik de namen wel even gezocht. Het gaat om "content - voting" bijvoorbeeld, of een vertaalde versie daarvan.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
08 feb 2022 15:55 #23775 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Backend overzicht artikelen J4; hoe aanpassen?
@Wim,

Vreemd, ik heb inmiddels al een stuk of 15 sites op Joomla! 4, zowel nieuw geïnstalleerde alsook geupdated vanuit Joomla! 3. En geen van al deze heeft een kolom Hits, Stemmen, Beoordeling oid. Dat komt er toch niet zomaar?

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
09 feb 2022 02:38 #23777 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Backend overzicht artikelen J4; hoe aanpassen?
De kolommen Hits - Stemmen - Waarderingen zijn zichtbaar omdat de plugin "Inhoud-Waardering" aan staat, als je deze plugin uit zet zijn deze kolommen niet zichtbaar in het artikel overzicht. Maar deze staat standaard uit en moet dus aangezet zijn of stond wellicht al aan in Joomla! 3 en na migratie naar Joomla! 4 dus ook?

De rest vd kolommen zijn niet uit te schakelen.

Wellicht heb je hier iets aan.


Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena