Render form class

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 mrt 2022 11:17 #23946 door Gast
Render form class werd gestart door Gast
Hallo

Weet iemand wat er wordt bedoeld met "Render form class" en Render display class" Ik moet dit ergens invullen in de backend van Joomla 4 maar heb geen idee wat en waar ik het evt vandaan haal ??

Mvgrt Jip
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
27 mrt 2022 15:05 #23947 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Render form class
@Jip,

Heeft mi iets te maken met de class van een formulier.
Kan je wat meer info hierover verstrekken, waarom moet je dit ergens invullen, waar moet je dit in de backend invullen, etc. Wat heb je gedaan/geïnstalleerd om dit te krijgen?

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 mrt 2022 21:17 #23952 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Render form class
Hallo Fred
Dank voor je reaktie. Na een hele dag prullen ben ik er uiteindelijk toch uitgekomen en had mijn vraag, achteraf, kennelijk niets met Render form class of Render display class te maken.
Ik ben (hobby) voor een kennis een webshop aan het maken en gebruik daarvoor EasyShop met Joomla 4 en template Cassiopeia. Opzich redelijk simpel tot je iets extra wil. Zo is er een optie om bij een bepaald produkt extra informatie toe te voegen. (zie afb 01). Een echte duidelijk uitleg is er niet bij EasyShop maar ik wist ongeveer wel waar ik die instelling kon maken. (zie afb 02) Punt was dat ik er aanvankelijk niet uitkwam en dacht dat misschien die Render form class en/of Render display class er iets mee te maken hadden.
Zoals ik al aangaf ben ik de hele dag leuk bezig geweest en is het uiteindelijk toch gelukt ...en hadden die Render form class en/of Render display class niets met de oplossing te maken...

Helaas werkt het uploaden van de afbeeldingen niet.....(?)

Mvgrt Jip
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 mrt 2022 21:18 #23953 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Render form class
O, ik zie nu (pas) dat het wel werkt dat uploaden..
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena