Hoe gebruik ik Joomla 4 CMS om een online Boek te publiceren?

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
23 aug 2022 07:53 #24478 door Gast
Hallo,

Ik ben nieuw in deze Joomla-wereld en ik heb de volgende vragen over de kracht van Joomla!4:
Zou Joomla CMS zodanig opgetuigd kunnen worden dat het voldoet aan de volgende mogelijkheden?
a) Boek: Ik overweeg Joomla te gaan gebruiken om erin een online boek te schrijven en publiceren.
b) Forums: Lezers zouden commentaar kunnen leveren op bepaalde bladzijden (Articles), bijvoorbeeld via een Forum-omgeving per hoofdstuk.
c) Pagina-varianten: Lezers zouden kunnen stemmen op welke tekst-variant zij het beste vinden.
d) Bij vervelende Trolls zou de Forum moderator Shadow-banning moeten kunnen aanzetten.
e) Welke forum-extensie (JED) raad je me aan die deze mogelijkheden ingebouwd heeft?
f) (sub)Categorieën: Het boek zal bestaan uit Thema's met meerdere Secties, waarin meerdere Hoofdstukken staan die vele (web)Pagina's (Articles) bevatten.
Dus een hiërarchische subcategorie-structuur dat ik moet koppelen aan gelaagde (sub)menu's: Thema/Sectie/Hoofdstuk/Pagina.
g) (sub)Menu's: hiervoor zou ik handmatig vele hiërarchische (sub)Menu's moeten aanmaken die overeenkomen met de gelaagde niveaus in de (sub-sub)categorieën.
h) Welke Menu-extensie (JED) kan het proces van vele (sub)menu's creëren en koppelen aan categorieën automatiseren?

Alvast bedankt voor je antwoord,
Sthop
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
23 aug 2022 16:59 #24479 door Fred
Zou Joomla CMS zodanig opgetuigd kunnen worden dat het voldoet aan de volgende mogelijkheden?
a) Boek: Ik overweeg Joomla te gaan gebruiken om erin een online boek te schrijven en publiceren.
Ja, dat kan!

b) Forums: Lezers zouden commentaar kunnen leveren op bepaalde bladzijden (Articles), bijvoorbeeld via een Forum-omgeving per hoofdstuk.