Contactformulier binnen Joomla!

  • Jan
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hobbymatig bouw en onderhoud ik enkele website's, niet om er iets mee te verdienen maar altijd om ee
Meer
04 okt 2022 18:12 #24544 door Jan
Contactformulier binnen Joomla! werd gestart door Jan
Hallo,

Al verder bouwend kwam ik nu aan bij het gevraagde contactformulier. Joomla blijkt hiervoor een mooie tool in zich te hebben, volgens deze (gedateerde) aanwijzingen heb ik het contactformulier nu geplaatst.

www.joomlacommunity.nl/aan-de-slag/je-ee...tformulier-toevoegen

Alleen, het werkt niet.
De kopie naar mijzelf komt ook niet aan.
Niets in spam.
Ook naar een ander mailadres werkt het niet.

Wie weet raad?

Alvast bedankt, groetjes van Jan
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
05 okt 2022 06:43 #24545 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Contactformulier binnen Joomla!
Hoi,

Staat er wat ingevuld bij (en zo ja wat) de e-mail instellingen (Algemene instellingen - tabje Server - Onderaan).

Druk eens op de knop aldaar [Test E-mail verzenden] en kijk of dat lukt en je een test e-mail ontvangt!

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Jan
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hobbymatig bouw en onderhoud ik enkele website's, niet om er iets mee te verdienen maar altijd om ee
Meer
05 okt 2022 08:30 #24546 door Jan
Beantwoord door Jan in topic Contactformulier binnen Joomla!
Hallo Fred,

Deze instellingen had ik over het hoofd gezien, dank!
Ik zag nu dat daar het verkeerde mailadres stond ingevuld (contactpersoon die de website heeft aangevraagd), ik denk dat ik alles nu goed werkend heb.

Alvast bedankt, groetjes van Jan
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
05 okt 2022 09:22 #24549 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Contactformulier binnen Joomla!
Als alles nu goed werkt vwb dit item dan kan je dit item afsluiten door deze op opgelost te zetten!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Jan
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hobbymatig bouw en onderhoud ik enkele website's, niet om er iets mee te verdienen maar altijd om ee
Meer
05 okt 2022 09:39 #24550 door Jan
Beantwoord door Jan in topic Contactformulier binnen Joomla!
Ik zet dit item nu op "opgelost". Bedankt!

Alvast bedankt, groetjes van Jan
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena