Toetsenbord heeft (soms) kuren.

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
05 nov 2022 22:27 #24694 door Meindert
Toetsenbord heeft (soms) kuren. werd gestart door Meindert
Sinds'eèn paar da'gen heeft mn toetsenbord kuren (zoals je nu'ook kunt zien...)

Dît gebeurt volgens mij alleen bij het'gebruik van websites, ongeacht of het mijn eigen wèbsites zijn of externe websites (zoals dit forum).

Het merkwaardige is dat de problemen niet plaatsvinden wa'nneer ik gebruik maak van andere toepassingen, zoáls e-mail, tekstverwerking,'rèkenbladen, etc.

Dê instellingen van mijn computer staán gewoon op Verenigde Staten, zoals normaal. Alléen worden nu bij bepaalde toepassing (mijn browser?)"tèkens weggelaten of toegevoegd.

Iemand een idee wat er'aan de hand is en hoe ik dit probleem kan oplossen?
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
06 nov 2022 04:40 #24695 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Toetsenbord heeft (soms) kuren.
Dit is geen Joomla vraag! Maar zet je keyboard eens op Internationaal (of een andere taal)), zet daarna je computer uit en weer aan en selecteer NL als keyboard!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
06 nov 2022 20:09 #24696 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Toetsenbord heeft (soms) kuren.
Komt dit ook voor als je in een privévenster gaat werken waar alle browserplugins uitgeschakeld zijn?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
06 nov 2022 22:23 #24697 door Meindert
Beantwoord door Meindert in topic Toetsenbord heeft (soms) kuren.
@Fred Ex"cuses, ik dacht namelijk eerst dat het een probleem was'vìa de tekstverwerker van mijn website (JCE Editor)."
Maar later ontdekte ik dat het ook gebeurde wanneér ik bijvoorbeeld een formulier wil invullen op een an'dere website. Ook heb ik de problemen wanneer ik iets schrijf op bi'jvoorbeeld Facebook.

Hêt maakt geen verschil of ik met Firefóx werk of met Chrome. Het gekke is dat ik geen problemen'heb met bijvoorbeeld Word, Kladblok of Li"ghtroom (fotoarchivering).

@Hans: zojuist' uitgeprobeerd met een privevenster met Firefox. Maäkt geen verschil.
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
07 nov 2022 04:10 #24698 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Toetsenbord heeft (soms) kuren.
Heb je probleem alleen als je in de administrator van Joomla bezig bent? of is het probleem er ook als je bij websites website via de frontend iets invoert bv een URL (webadres) of een formulier oid.

Je kan iig proberen om je browsercache van de gebruikte browsers op te schonen!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
07 nov 2022 04:16 #24699 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Toetsenbord heeft (soms) kuren.
Ik ga er ven vanuit dat je windows als OS hebt, kijk dan hier eens naar: www.pclooptvast.nl/toetsenbord-typt-vree...ns-hoe-terug-zetten/


Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
07 nov 2022 08:26 #24700 door Meindert
Beantwoord door Meindert in topic Toetsenbord heeft (soms) kuren.
@Fred, da'nk voor je meedenken, maar je suggésties werken helaas niet.

Al bij het opstarten van mijn'browsers Firefox, Chrome en Edge kan ik bijvoorbeeld in de'URL-regel niet de enkele of dubbele aanhalingstekéns (' en ʺ) plaatsen. In plaats daarvan komt er een spatie. De tekens die ik'zòjuist tussen de ( ) plaatste heb ik gemaakt via de toepassing Vreemde tekens.

En nog'maals, bij gebruik van Kladblok ondervind ik helemaal'gèen problemen. Heel gek!
Ik heb ook al volop gegoogeld naár mogelijke vergelijkbare problemen, maar vind deze niet.
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
07 nov 2022 08:50 #24701 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Toetsenbord heeft (soms) kuren.
Hmmm, dan is er nog maar 1 oplossing. Koop een nieuwe computer.:p

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
07 nov 2022 08:56 #24702 door Meindert
Beantwoord door Meindert in topic Toetsenbord heeft (soms) kuren.
Hahaha, dat nog maar even niet. Voor de rest werkt hij wel aardig, en ik kan de verkeerde tekens wel weer weghalen en corrigeren (zoals je ziet), maar het is wel lastig.

Ik ga verder op zoek naar een oplossing van het probleem en val jullie er op dit forum niet meer mee lastig. Als ik de oplossing heb gevonden zal ik deze hier nog wel even melden, ter lering ende vermaeck. ;)
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 nov 2022 10:55 #24703 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Toetsenbord heeft (soms) kuren.
Hoi Meidert,

ik heb paar plaatjes van mijn windows 10 en firefox en google chrome instellingen hier bij misschien helpt dat ?

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena