.htaccess-update over het instellen van de koptekst voor het coderen van inhoud

  • Plasch
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Webdesiger
Meer
18 apr 2023 13:15 #25301 door Plasch
Hallo,

Ik heb een probleem met (.htaccess-update over het instellen van de koptekst voor het coderen van inhoud)

kan er iemaand mijn uitlegen hoe ik kan verhelpen?.


.htaccess-update over het instellen van de koptekst voor het coderen van inhoud
Sinds versie 4.2.9

Vóór 4.2.9 bevatte het standaard htaccess.txt-bestand foutieve code voor het toevoegen van de "Content-Encoding" HTTP-header. Dit kan resulteren in dubbele coderingsfouten wanneer Joomla in een subdirectory is geïnstalleerd en zowel deze directory als de bovenliggende directory een .htaccess-bestand met deze code bevatten. U moet de nodige wijzigingen handmatig aanbrengen in een bestaand .htaccess-bestand, aangezien dit bestand niet automatisch kan worden bijgewerkt.

De oude code:

Header toevoegen Content-Encoding gzip
De nieuwe code:

Header set Content-Encoding gzip

prnt.sc/Q0K_F5wAqRX_

prnt.sc/6lfzUhN3lHg9


Groeten,

Jacques
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
19 apr 2023 09:01 #25308 door Hans van der Meer
Hoi webdesignjjplasch, als je een vraag "Private" maakt kan niemand deze zien. Ik heb dit vinkje dus verwijderd en zal kijken of ik die optie kan weghalen

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 apr 2023 06:25 #25313 door Youll
Dat staat er toch?

De noodzakelijke wijzigingen moeten handmatig worden aangebracht op de bestaande .htaccess bestanden, omdat dit bestand niet automatisch kan worden bijgewerkt.

Als dat te moeilijk is en je hebt verder niets gewijzigd aan je .htaccess, dan kan je ook je .htaccess hernoemen naar .htaccess_oud en het htaccess.txt bestand dat meekomt bij de update weer hernoemen naar .htaccess
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena