Website Verkeerde Weergave

  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
22 mei 2023 18:27 #25349 door René
Website Verkeerde Weergave werd gestart door René
Als ik inlog op de website: www.moveprofessionals.otapomgeving.nl/ krijg ik een onkende weergave (zie attachement). Heeft iemand een tip of mogelijke oplossing. www.otapomgeving.nl geeft wel een juiste weergave. Onder het 2e SUB domein, gaat het wel goed: cassiopeia.otapomgeving.nl/

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
22 mei 2023 22:31 #25350 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Website Verkeerde Weergave
Als ik de ontwikkelaarshulpmiddelen (F12 in de meeste browsers) open zie ik dat bepaalde script bestanden niet geladen worden en ook dat er HTTP headers niet helder zijn.
Misschien dat het daar aan ligt. Je gebruikt nog een iframe? Zou ik niet aanbevelen.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
23 mei 2023 10:05 #25351 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Website Verkeerde Weergave
Hoi,

dit probleem komt vaker voor en heeft meestal de oorzaak van Gzip code regel in .htaccess file.

Hernoem de .htaccess file even en schoon je website en browser cache eens op en kijk of het dan wel goed werkt.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
24 mei 2023 13:24 #25357 door René
Beantwoord door René in topic Website Verkeerde Weergave
Joomler(s),

Bedankt voor de gegeven input. Het de .htaccess file even hernoemt. Hierna de browser cache volledig leeggehaald. Hierna kon ik de website weer benaderen op de gebruikelijke manier enz. enz. Meteen weer even een extra backup gemaakt van de website (Akeeba Backup) en geborgen. Zal dit ticket dan ook gaan sluiten.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena