Joomla! 4 | Slim Zoeken | Datum [Aanpassing Artikel]

  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
19 mrt 2024 06:20 #25898 door René
Als ik in [Slim Zoeken] onder optie [Resultaat Datum] op groen zet (staat nu uit) en voer een zoekopdracht uit op de website, dan wordt in het resultaat getoond de [Datum] dat het artikel is aangemaakt.Dit wil ik niet, zou graag willen dat de [Datum] wordt getoond, dat het artikel is aangepast.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 mrt 2024 07:44 #25900 door Leen
Hallo Rene
Dat zoeken is dat in backend of aan voorzijde bv met de module slim zoeken in joomla4 ?

lvda

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
23 mrt 2024 19:38 #25910 door René
Hoi Leen,

Dank voor je reactie. Ben ook even met ChatGPT bezig geweest en de vraag gesteld, tevens ook de stappen gevolgd die in het antwoord werden weer gegeven. Kwam erachter dat de optie er niet inzit. Dit ook even voorgelegd aan één van mijn contacten binnen mijn netwerk en deze gaf het volgende antwoord:Die optie zit er inderdaad niet in. Ik heb in de code gekeken en aan de datum hangen ook allerlei filter-opties.Dat is dus niet even snel aan te passen. Op het joomla forum vind ik alleen dit uit 2017 (werkt dus niet) forum.joomla.org/viewtopic.php?t=950793 Wellicht kun je dit nog eens onder de aandacht brengen. 

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
23 mrt 2024 19:43 #25911 door René
Dit issue moet even onder de aandacht worden gebracht bij de ontwikkelaars van Joomla!. Misschien dat ze dit in een van de volgende update's kunnen meenemen als nieuwe optie (functionaliteit). Maar om dit onder woorden te brengen in het EN, daar is mijn EN niet goed genoeg voor en weet ook niet bij wie ik dit kan beleggen.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
24 mrt 2024 08:43 - 24 mrt 2024 09:11 #25912 door Leen
Hallo Rene,
Bekijk deze uitleg eens misschien helpt deze
Er lijkt verschil te zitten in module slimzoeken en menu-item slimzoeken
maar weet niet of dit is wat je bedoelt

 

lvda
Bijlagen:
Laatst bewerkt 24 mrt 2024 09:11 doorLeen. Reden: verkeerde plaatjes

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
24 mrt 2024 15:04 #25914 door René
Hoi Leen,

Mijn dank voor deze snelle reactie, maar dit is niet wat ik bedoel. Heb vanuit de Joomla! Community ook al reactie gehad. Het is iets wat er nog niet inzit en hoop dat ze dit in de toekomst gaan meenemen. Zal dit ook eens bespreken tijdens de komende JoomlaDagen. Zal dit ticket dan ook gaan sluiten.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

Gemaakt door Kunena