GPX en KMZ bestanden

• Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
21 aug 2026 15:13 - 21 aug 2026 15:14 #26625 door Youll
Beantwoord door Youll in topic GPX en KMZ bestanden
Beste Paul,

Wat ontzettend zonde dat je door de misleidende reactie van JS Webdesign geld hebt uitgegeven aan een CRM-extensie die je helemaal niet nodig hebt voor dit probleem. Dit is een supportforum waar we elkaar belangeloos horen te helpen, niet om misbruik te maken van iemands onwetenheid voor eigen financieel gewin. Zoals Henk al terecht zegt: installeer nooit onnodige extensies als de core van Joomla het gewoon zelf kan.Om je nu echt verder te helpen, is het handig als je één onderwerp per vraag aanhoudt. Nu loopt alles door elkaar en begrijpt niemand meer wat er precies misgaat.Mijn advies:
  1. Deïnstalleer die CRM-extensie direct om je site schoon te houden.
  2. Voer de MIME-type stappen uit die ik hierboven deelde. Dat lost de uploadfout direct op.
  3. Maak voor die andere problemen (de updatestructuur en eventuele beveiliging) even een nieuw topic aan.
Laatst bewerkt 21 aug 2026 15:14 door Youll.

Graag Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• JS Webdesign
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Webdesigner
Lees meer
21 aug 2026 15:56 #26626 door JS Webdesign
Beantwoord door JS Webdesign in topic GPX en KMZ bestanden
Het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om hier financieel beter van te worden. ik maak hier bezwaar tegen

JSW CRM is veel meer dan dit en kan het hele artikel systeem vervangen of uitbreiden met nieuwe mogelijkheden die standaard niet aanwezig zijn...

We bouwen al meer dan 10 jaar websites die in de meeste gevallen voor het grootste deel draaien op JSW CRM, omdat dat een hele hoop voordelen biedt.

Er zitten een enorm aantal tools ingebouwd waar je normaal een hel bende extra plugin, modules en zo voor nodig hebt..
gallerijen, reactieformulieren, downladen grote bestanden, betere zoekmogelijkheden, en zo kan ik nog wel even doorgaan..
Daarnaast beheert JSW CRM zelf de bestanden die gebruikt worden en zorgt het voor een opgeruimde directory.

Naar mijn bescheiden mening heeft het standaard artikelsysteem te weinig mogelijkheden zeker als je websites wil bouwen met extra features erin.
daarom hebben we JSW CRM gemaakt...

Graag Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena