SMTP Mandril naar Elastic e-mail

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
21 apr 2016 18:13 #2702 door
Ha mensen,

Ik heb er zelf flink mee geworsteld om een SMTP te vinden.
Vooral omdat ik wil dat Acymailing mijn bounce afhandeld.

Bij deze is na velen bekijken Elastic e-mail goedgekeurd.
Je kan subaccounts aanmaken en je kan per account een bounce instellen.
Dit is dus echt zeldzaam dat je dat beiden goed kan regelen.

Ook krijg je 25.000 mails gratis per maand dus meestal kost het niets of weinig.

Dus even een tip voor wie SMTP dienst zoekt :-)

Succes!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena