- Ontvangen bedankjes 0
2 vragen over een wijzigingen in joomla 3.5 (module invoegen knop en bewerk knoppen)
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
30 mrt 2016 14:41 #2986
door
2 vragen over een wijzigingen in joomla 3.5 (module invoegen knop en bewerk knoppen) werd gestart door
Ik zit te veranderingen van 3.5 na te kijken in een 3.5 site en twee dingen die volgens dit artikel gewijzigd zijn:
www.joomlacommunity.eu/nieuws/joomla-ver...-is-beschikbaar.html
zie ik niet veranderd of werken bij mij niet.
Gaat om:
Gaat om:
- "Bewerk knoppen toegevoegd aan de werkbalk", -> lees meer, afbeeldingknop e.d. zouden naar boven zijn verplaatst, ipv onder het tekstvak bij artikel bewerken. Ik zie ze nog steeds onder het tekstvak staan. Of heb ik niet goed begrepen wat er gewijzigd is?
- "Makkelijk modules invoegen in artikelen" -> als je op de "modules" knop klikt onder het artikel kan je gemakkelijk een module invoegen. Als ik dat uittest zie ik geen module in de tekst op de voorkant. Als ik naar de bron kijk zie ik een lege div. De module waar ik mee getest heb is gepubliceerd en is gewoon wel gevuld als ik hem bekijk op een conventionele module positie. Heb ik een stukje instructie gemist?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
30 mrt 2016 14:41 #2987
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic 2 vragen over een wijzigingen in joomla 3.5 (module invoegen knop en bewerk knoppen)
Snel antwoord op je eerste vraag, gebruik je TinyMCE als editor? Want daarin staan die knoppen nu in de werkbalk. Ik heb ze zelf wel daar na een update gezien.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2016 14:41 #2988
door
Beantwoord door in topic 2 vragen over een wijzigingen in joomla 3.5 (module invoegen knop en bewerk knoppen)
Ah hoi H, tjsa haha dat zal het zijn. Ik gebruik JCE, vandaar...... Maar wie gebruikt er nou nog TinyMCE? 
Dank je wel, ik ga es even kijken...
Bericht toegevoegd op 31 maart 2016 om 10:05
Vorige bericht was op 31 maart 2016 om 10:04
Ja! Helemaal gelijk, ik zie ze... Misschien moet ik tiny toch maar weer een kans geven
Bericht toegevoegd op 31 maart 2016 om 10:09
Vorige bericht was op 31 maart 2016 om 10:05
Dan hou ik alleen nog over dat ik een lege module krijg als ik een module neerzet via de module knop bij artikel bewerken. Dit zie ik in de bron:
Krijgt iemand anders ook een lege div?
Bericht toegevoegd op 31 maart 2016 om 10:17
Vorige bericht was op 31 maart 2016 om 10:09
Overigens maakt het voor mij niks uit, geen problemen met de conventionele laad module plugin... Maar voor klanten kan het wel handig zijn en als het op de doos staat moet het ook werken

Dank je wel, ik ga es even kijken...
Bericht toegevoegd op 31 maart 2016 om 10:05
Vorige bericht was op 31 maart 2016 om 10:04
Ja! Helemaal gelijk, ik zie ze... Misschien moet ik tiny toch maar weer een kans geven

Bericht toegevoegd op 31 maart 2016 om 10:09
Vorige bericht was op 31 maart 2016 om 10:05
Dan hou ik alleen nog over dat ik een lege module krijg als ik een module neerzet via de module knop bij artikel bewerken. Dit zie ik in de bron:
Krijgt iemand anders ook een lege div?
Bericht toegevoegd op 31 maart 2016 om 10:17
Vorige bericht was op 31 maart 2016 om 10:09
Overigens maakt het voor mij niks uit, geen problemen met de conventionele laad module plugin... Maar voor klanten kan het wel handig zijn en als het op de doos staat moet het ook werken
Discussie gesloten.
- renem
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2016 14:41 #2989
door renem
Beantwoord door renem in topic 2 vragen over een wijzigingen in joomla 3.5 (module invoegen knop en bewerk knoppen)
Je kunt ook de plugin van Nonumbers gebruiken om modules in te sluiten. Dan heb je wel een losse knop onder JCE
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2016 14:41 #2990
door
Beantwoord door in topic 2 vragen over een wijzigingen in joomla 3.5 (module invoegen knop en bewerk knoppen)
Hoi Renem,
Ja ik zoek geen methode om een module in een tekst te krijgen, dat is niet zo moeilijk via laad modules code in de tekst. Het gaat mij er om of die knop wel of niet werkt.
Heb het inmiddels op een andere site geprobeert en daar lukt het wel, zal dus wel aan die ene site liggen die ik gisteren geprobeert heb. Blijft intrigerend waarom die knop op de ene site wel werkt en de andere niet, maar goed, zal wel aan mij liggen. Case closed...
Ja ik zoek geen methode om een module in een tekst te krijgen, dat is niet zo moeilijk via laad modules code in de tekst. Het gaat mij er om of die knop wel of niet werkt.
Heb het inmiddels op een andere site geprobeert en daar lukt het wel, zal dus wel aan die ene site liggen die ik gisteren geprobeert heb. Blijft intrigerend waarom die knop op de ene site wel werkt en de andere niet, maar goed, zal wel aan mij liggen. Case closed...
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
30 mrt 2016 14:41 #2991
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic 2 vragen over een wijzigingen in joomla 3.5 (module invoegen knop en bewerk knoppen)
Bij werkt het ook gewoon (knop genereert een {loadmodule xxx})
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
30 mrt 2016 14:41 #2992
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic 2 vragen over een wijzigingen in joomla 3.5 (module invoegen knop en bewerk knoppen)
Heb ik al gedaan (Afgehandeld).
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.