- Ontvangen bedankjes 0
Update naar 3.5.0
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
26 mrt 2016 12:13 #3010
door
Update naar 3.5.0 werd gestart door
Hallo,
Ik heb nu voor verschillende sites een update gedaan. Het gaat niet allemaal vlekkeloos. Bij de meeste sites lukt het uiteindelijk wel. Standaard krijg ik een "Fout 0" melding na de update en dan werkt alles gewoon. Gemiddeld is een site er ongeveer 20 minuten mee bezig om de update uit te voeren.
De laatste site die ik de update heb gegeven werkt niet meer. Ik krijg een 500 foutmelding. Zal dus een backup moeten gaan terugzetten.
Wat zijn jullie ervaringen?
Groet,
Martijn
Ik heb nu voor verschillende sites een update gedaan. Het gaat niet allemaal vlekkeloos. Bij de meeste sites lukt het uiteindelijk wel. Standaard krijg ik een "Fout 0" melding na de update en dan werkt alles gewoon. Gemiddeld is een site er ongeveer 20 minuten mee bezig om de update uit te voeren.
De laatste site die ik de update heb gegeven werkt niet meer. Ik krijg een 500 foutmelding. Zal dus een backup moeten gaan terugzetten.
Wat zijn jullie ervaringen?
Groet,
Martijn
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
26 mrt 2016 12:13 #3011
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Update naar 3.5.0
Ik heb alleen nog maar één testsite gedaan en die was zonder problemen en snel klaar.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- J Sanders
-
- Gebruiker
-
- Ontwikkelaar van [url=www.mijnrekensite.nl]MijnRekensite.nl[/url].
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 mrt 2016 12:13 #3012
door J Sanders
Ontwikkelaar van MijnRekensite.nl , een online oefenmethode voor rekenen.
Beantwoord door J Sanders in topic Update naar 3.5.0
Updaten ging razend snel (1 site). Draait nu ook in PHP 7.
Ontwikkelaar van MijnRekensite.nl , een online oefenmethode voor rekenen.
Discussie gesloten.
- twin2daddy
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 mrt 2016 12:13 #3013
door twin2daddy
Beantwoord door twin2daddy in topic Update naar 3.5.0
Heb verschillende sites geupdate, online, ook op mijn QNAP, geen enkele geeft problemen. nergens PHP7 in gebruik
Discussie gesloten.
- BramWaas
-
- Gebruiker
-
- Eigenaar en onderhouder van enkele websites en een plugin
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 mrt 2016 12:13 #3014
door BramWaas
Beantwoord door BramWaas in topic Update naar 3.5.0
Heb 3 sites geüpdatet 2 bij Webreus (allergoedkoopste abonnement) 1 bij antagonist. De eerste bij Webreus duurde vrij lang een minuut of 5 denk ik en ik verloor de verbinding, maar na opnieuw inloggen leek het wel goed gegaan te zijn, ik kreeg de melding dat het gelukt was en alles werkt ook goed.
Bij de tweede website bij Webreus kreeg ik in een vrij vroeg stadium een time of. Ik kon wel opnieuw proberen maar ook dat lukte niet. Ik heb toe de updatepackage gedownload uitgepakt en met ftp over de site gekopieerd. Daarna met controle van database de tabellen bijgewerkt. Toen leek het wel gelukt te zijn net als bij de eerste site. Bij het openenen van de module- manager was er echter iets fout. Onderaan de pagina stond een melding: 500 JHtml modules not found. Als ik het me goed herinner. Ik dacht dat mogelijk een bestand toch niet goed geladen was. Ik heb de directors administrator nog een keer over de site heen ge-ftpt zonder resultaat. Daarna de administrator directory van de site waar het wel gelukt was er over heen gekopieerd. Dit had wel het gewenste succes.
De site bij antagonist ging in één keer goed binnen een minuut en zonder complicatie. De ontbrekende Nederlandse vertaling bij het contactformulier (send an email en required field niet vertaald) die iemand ook elders vermeldde is enkele dagen later opgelost na het updaten van het Nederlandse taalbestand.
Bij de tweede website bij Webreus kreeg ik in een vrij vroeg stadium een time of. Ik kon wel opnieuw proberen maar ook dat lukte niet. Ik heb toe de updatepackage gedownload uitgepakt en met ftp over de site gekopieerd. Daarna met controle van database de tabellen bijgewerkt. Toen leek het wel gelukt te zijn net als bij de eerste site. Bij het openenen van de module- manager was er echter iets fout. Onderaan de pagina stond een melding: 500 JHtml modules not found. Als ik het me goed herinner. Ik dacht dat mogelijk een bestand toch niet goed geladen was. Ik heb de directors administrator nog een keer over de site heen ge-ftpt zonder resultaat. Daarna de administrator directory van de site waar het wel gelukt was er over heen gekopieerd. Dit had wel het gewenste succes.
De site bij antagonist ging in één keer goed binnen een minuut en zonder complicatie. De ontbrekende Nederlandse vertaling bij het contactformulier (send an email en required field niet vertaald) die iemand ook elders vermeldde is enkele dagen later opgelost na het updaten van het Nederlandse taalbestand.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 mrt 2016 12:13 #3015
door
Beantwoord door in topic Update naar 3.5.0
Ik heb zo'n dertig sites geupdate en ik vond ze per stuk ook vrij lang duren, zo'n 5 tot 10 min per site denk ik, maar het is niet vastgelopen. Uiteindelijk allemaal gelukt. Wat me wel opviel is dat het niet altijd zo langzaam was. Gisterochtend was het langzaam, gistermiddag vrij snel tussen de 2 tot 5 min en vanmorgen weer langzaam... raadselachtig...
Discussie gesloten.