Joomla_3.4.4-Stable-Full_Package-Dutch

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mrt 2016 13:34 #3016 door Gast
Ik heb bovenstaande versie gedownload en geïnstalleerd voor mijn nieuwe website.
Het probleem wat ik heb is dat deze versie niets wil opslaan.
Bijv. nieuwe artikelen, nieuwe categorieën, wijzigingen in mijn gebruikersprofiel.

Wat kan ik hieraan doen?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mrt 2016 13:34 #3017 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla_3.4.4-Stable-Full_Package-Dutch
Hoi Bart,

- Is dit een volledig nieuwe installatie of heb je een site geupgrade?
- Staan de rechten van de bestanden op de server goed? (kan je zien met ftp)
- Is het pad naar de "tmp" en "log" map goed? (kan je zien in het configuration.php bestand middels ftp)
- Je hebt je eigen account in de goede gebruikersgroep gezet? Dus een hogere groep dan "geregistreerd"...
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
10 mrt 2016 13:34 #3018 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla_3.4.4-Stable-Full_Package-Dutch
Hoi Bart, Joomla! 3.4.4 bevat een veiligheidslek is moet niet gebruikt worden, de laatste is versie 3.4.8 en kan hier gedownload worden: github.com/joomla/joomla-cms/releases/do...ble-Full_Package.zip

Of als je direct in de backend de upgrade naar 3.4.8 doet zit je ook goed. Wellicht dat de knoppen dan ook goed werken.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
10 mrt 2016 13:34 #3019 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Joomla_3.4.4-Stable-Full_Package-Dutch
Klik op mijn naam en stuur een prive-bericht. Om je goed te kunnen helpen zou je even iemand in staat moeten stellen de site te bekijken. Met de info die verstrekt wordt kan er geen goed antwoord gegeven worden.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mrt 2016 13:34 #3020 door Gast
Hallo als ik op eu zoek naar joomla 3.4.8 nederlandse upgrade kom ik terecht op 3.4.4
Waar vind de versie 8, of zie ik dit nu zo over het hoofd?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
10 mrt 2016 13:34 #3021 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla_3.4.4-Stable-Full_Package-Dutch
Ter aanvulling, er was niks te vertalen in die updates aangezien het alleen code-aanpassingen waren en geen taalstrings.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mrt 2016 13:34 #3022 door Gast
Hallo Bart,

Ik struikel over dit forumbericht. Was het inmiddels gelukt om de knoppen weer werkend te krijgen? Ik heb dit ook wel eens gehad. Alleen de annuleer/sluit knop doet het dan nog in de admin. Ik had dit probleem in firefox. Het heeft het voor mij opgelost door het volgende te doen:

- Ga in firefox naar "menu (bij mij drie horizontale streepjes rechts bovenin, als je hier op klikt krijg je een pop-up) ga nu naar > Voorkeuren > Geavanceerd > Netwerk" nu zie je twee "nu wissen" knoppen rechts, klik op allebei en sluit de bladzijde...

Bij een andere browser zit het wellicht ergens anders in de voorkeuren, maar ik denk dat dit de oplossing voor jou kan zijn...
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena