Override maken in backend. Doe ik het zo goed?

• Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
24 mrt 2016 11:57 #3069 door Meander
Sorry, ik kom misschien een beetje dom over, maar het duizelt mij allemaal een beetje nu, en het lijkt mij tè simpel.

Ik heb in het "Tekstverwerker" tabblad van Protostar bij Virtuemart bijvoorbeeld in /cart/default_coupon.php wijzigingen aangebracht (afb.1)

Dan hoef ik dus daarna alleen maar via het tabblad "Maak overrides" het desbetreffende bestand aan te klikken (afb.2), waarna ik de melding krijg dat de override geslaagd is, en thats it?

En dit geldt dan ook zo voor de andere bestanden als bijv. de index.php van mijn site?

De CSS aanpassingen van VM heb ik al in mijn custom css bestand staan, dus dat is niet van toepassing.

.
Discussie gesloten.
  • n9iels
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
24 mrt 2016 11:57 #3070 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Override maken in backend. Doe ik het zo goed?
Ha Meander,

Domme vragen bestaan niet :)
Wat je zegt klopt inderdaad. Selecteer op die plaats de map waarvan je een override wilt maken. Na het aanklikken zijn de bestanden daarvoor aangemaakt in de HTML map van je template. Deze bestanden kun je dan gewoon aanpassen zonder dat ze overschreven worden door een Joomla! update.

Dit gaat op voor alle componenten en modules van jou website die daar staan.
Discussie gesloten.
  • n9iels
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
24 mrt 2016 11:57 #3071 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Override maken in backend. Doe ik het zo goed?
Helemaal waar patrick, dat had ik fout gelezen idd!
De bijgevoegde afbeelding 1 is dus waar je de aanpassing kunt doen. Afbeelding 2 is waar je zo nodig een override kunt maken. Staan ze al in de HTML map hoef je ze uiteraard niet opnieuw aan te maken
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena