- Ontvangen bedankjes 0
Standaard Joomla Contactformulier in artikel
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
29 feb 2016 09:25 #3106
door
Standaard Joomla Contactformulier in artikel werd gestart door
Hallo,
Ik heb op internet gezocht maar ik kan het toch niet vinden.
Ik wil graag bij mijn contactformulier wat foto's plaatsen en nog wat andere zaken die met het standaard contactpersoon/contactformulier van Joomla niet mogelijk is.
In een normaal artikel waar ik HTML code kan gebruiken wel. Ik vroeg me daarom af of ik het standaard contactformulier van Joomla op één of andere manier wel kan gebruiken IN een artikel.
Dat zou toch moeten kunnen.
Weet iemand hoe?
Alvast bedankt.
Ik heb op internet gezocht maar ik kan het toch niet vinden.
Ik wil graag bij mijn contactformulier wat foto's plaatsen en nog wat andere zaken die met het standaard contactpersoon/contactformulier van Joomla niet mogelijk is.
In een normaal artikel waar ik HTML code kan gebruiken wel. Ik vroeg me daarom af of ik het standaard contactformulier van Joomla op één of andere manier wel kan gebruiken IN een artikel.
Dat zou toch moeten kunnen.
Weet iemand hoe?
Alvast bedankt.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 feb 2016 09:25 #3107
door
Beantwoord door in topic Standaard Joomla Contactformulier in artikel
Bij "Overige informatie" zou je meer kunnen invullen en ook foto's en dergelijke kunnen plaatsen.
Alleen dan is het nog de manier van weergeven en dat kan je weer aanpassen door de originele bestanden van com_contact te bewerken. Het is dus wel mogelijk.
Alleen dan is het nog de manier van weergeven en dat kan je weer aanpassen door de originele bestanden van com_contact te bewerken. Het is dus wel mogelijk.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 feb 2016 09:25 #3108
door
Beantwoord door in topic Standaard Joomla Contactformulier in artikel
Ja maar ik wil gewoon de opties die ik ook heb als ik een artikel open. Dus uitlijning etc. goed gebruiken, tabellen etc etc. Dat werkt niet als je dat allemaal bij overig moet proppen.
Discussie gesloten.