Hoe kun je een bepaalde groep jouw site laten zien?

• Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
19 mrt 2016 18:35 #3137 door Meander
Ik ben nog bezig met inrichten, maar wil wel graag al een bepaalde groep mijn site laten zien voor beoordeling.

In de Joomla demo's zie je dan vaak dat ze als gebruiker bijvoorbeeld "Demo" , en als wachtwoord ook "Demo" in moeten voeren om te kunnen bezoeken.

Is dit ook mogelijk om zoiets in te stellen in gebruikersbeheer, en zo ja, hoe moet ik dat dan doen?

Heb al even gevogeld, maar kan het niet vinden omdat je bij nieuwe gebruikers toevoegen ook verplicht een e-mailadres in moet voegen.

.
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Lees meer
19 mrt 2016 18:35 #3138 door Fred
@Meander,

Wat je kan doen is het volgende.

1) Een gast inlog account maken (gebruikersnaam: gast, wachtwoord: gast (of iets anders naar keuze).

2) De website via de administrator op offline zetten (Systeem --> Algemene instellingen --> Bij "Website offline, JA selecteren)

3) Deze inlog informatie mailen naar de groep gebruikers.

Als men dan naar de website gaat dan krijgen ze een melding dat de website offline is met een inlog mogelijkheid, zodra men is ingelogd kan men de website bekijken.

Suc6

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
19 mrt 2016 18:35 #3139 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Hoe kun je een bepaalde groep jouw site laten zien?
Hallo,

is die bepaalde groep bestaande gebruikers?

Groeten Ron
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena