Raar verschijnsel in editor

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 mrt 2016 11:02 #3255 door
Raar verschijnsel in editor werd gestart door
Hallo.
Ik wil een overzichtje maken van de icomoon glyphs in Protostar, daarvoor moeten de glyphjes zelf als een
Code:
<span class="icon naam"> </span>
ingevoerd worden.
Ik heb 't totale overzicht in Notepad++ staan, dus ik dacht: ik plak ze even.
Maar als ik 't plak, wordt de <span> bij het opslaan weggestript.
Als ik de code zelf invoer, blijft-ie keurig staan.
Als ik één regel plak, en 'm daaronder nog een keer zelf invoer, verdwijnt de <span> in de geplakte regel, terwijl ik echt geen enkel verschil kan zien tussen de geplakte en de getypte regel.
Zie het icon "picture" in het artikel .
Hoe is dat nou mogelijk?
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
06 mrt 2016 11:02 #3256 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Raar verschijnsel in editor
Hallo,

gebruik je jce editor? zo ja neem dan een kijkje hier .

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
06 mrt 2016 11:02 #3257 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Raar verschijnsel in editor
Plak je rechtstreeks in de editor? Als je dat doet kan ik mij voorstellen dat dit niet gaat. Je zult code moeten plakken in de code-editor of gebruik moeten maken van de nonumber extension sourcerer.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
06 mrt 2016 11:02 #3258 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Raar verschijnsel in editor
Misschien dom van mij maar heb je al eens gekeken bij plug-in beheer
Plugins: Tekstverwerker - TinyMCE
en dan beneden bij verboden elementen ?
als je daar alleen een , in laat staan ?

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 mrt 2016 11:02 #3259 door
Beantwoord door in topic Raar verschijnsel in editor
@Leen2911: tnx, ja, dat was geregeld. En div[*],span[*] toegevoegd bij extended dinges. Hielp allemaal nix. Eigenlijk logisch dat 't daar niet aan lag, want een span met de hand invoeren ging prima, het ging alleen mis als de span geplakt was.

Het blijft een raadsel, en ik heb een ontzettende hekel aan raadselachtig gedrag van software :).

Hoe dan ook: ik heb JCE geïnstalleerd.
En daar werkt 't probleemloos.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 mrt 2016 11:02 #3260 door
Beantwoord door in topic Raar verschijnsel in editor
In JCE heb ik (vrijwel) niets hoeven aanpassen in de instellingen, het werkte meteen goed.

In TinyMCE had ik ze zonder +teken ingevoerd, maar dat verklaart nog steeds niet waarom ik een span wel handmatig kon invoeren, en niet kon plakken...
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 mrt 2016 11:02 #3261 door
Beantwoord door in topic Raar verschijnsel in editor
Dank allen voor het meedenken!

@ArjanR: Nope, dat was het niet. Ik heb hier gisteren ik weet niet hoe lang mee zitten worstelen, wel tien keer geplakt, getypt, geplakt+ge-edit, geplakt en identiek eronder getypt, you name it, ik heb 't geprobeerd.
In de geplakte regel werd consequent de span gestript.
Alsof er "onder water" codes meekwamen, maar dat kan niet als 't uit Notepad++ komt. Bovendien heb ik 't nog een keer uit Notepad in Kladblok geplakt en daarna naar TinyMCE. Hielp ook niet.
Hoogst irritant, allemaal.

Maar zoals gezegd: ik heb nu JCE geïnstalleerd en daar kon ik probleemloos de code vanuit Notepad++ inplakken, desnoods alle 136 regels tegelijk.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena