Favicon: raar probleem

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 feb 2016 17:27 #3370 door
Favicon: raar probleem werd gestart door
Ik heb twee websites die ik (als ik het ooit voor elkaar krijg) voor mijn uitgeverijtje: www.edutour.eu en www.edutour.nl . Nu heb ik vandaag bij beide sites geprobeerd om een favicon te plaatsen. Het gekke is het volgende: bij de beide websites krijgt men in het tabblad de favortiete icoon te zien, alleen bij het bookmarken komt er bij de ene site wel het gewesnte favicon te zien en bij de andere het, bekende, Joomla icoon. Ra,ra?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 feb 2016 17:27 #3371 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Favicon: raar probleem
bij beide sites zie ik het edutour favicon
Cache van joomla en van je browser even leegmaken
Ad
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 feb 2016 17:27 #3372 door
Beantwoord door in topic Favicon: raar probleem
Beste Ad, dat is juist het gekke: als ik beide websites oproep, zie ik ook de juiste favicon. Maar bij mijn eigen lijst met bookmarks (in Firefox) staat nog steeds de Joomla-favicon. Mijn brrowser-cache heb ik al geleegd, ik ga nu op zoek naar de mogelijkheid om de Joomla-cache te legen.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 feb 2016 17:27 #3373 door
Beantwoord door in topic Favicon: raar probleem
Hallo Ad,
Klopt, het staat op de door jou aangegeven plaats. Bij mijn weten staat het Joomla favicon nergens anders (maar ik heb, zoals je zult begrijpen, niet het complete, eindeloze aantal sub-directories doorgewerkt. En overigens, bij een andere website ( www.berlinerluft.nl ) werkte het ook goed.
Magiel
Discussie gesloten.
  • twin2daddy
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 feb 2016 17:27 #3374 door twin2daddy
Beantwoord door twin2daddy in topic Favicon: raar probleem
Ik heb het even geprobeerd en in firefox & Chrome krijg ik bij beiden de favicon (blauwe met bol) in mijn bookmarks.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 feb 2016 17:27 #3375 door
Beantwoord door in topic Favicon: raar probleem
Hans,
Dat wijst dus op iets in Firefox?


Bericht toegevoegd op 20 februari 2016 om 16:22
Vorige bericht was op 20 februari 2016 om 15:59


Hans en Ad,
Ik heb zojuist Chrome geinstalleerd en hetzelfde bij jou: correcte weergave. Tevens heb ik op een andere website een favico geplaatst en deze doet het ook zoals die het moet doen.


Bericht toegevoegd op 25 februari 2016 om 14:46
Vorige bericht was op 20 februari 2016 om 16:22


Opgelsot
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena