- Ontvangen bedankjes 0
Van helix II naar Helix3
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
31 dec 2016 15:07 #31
door Gast
Van helix II naar Helix3 werd gestart door Gast
Ik zou graag gebruik willen gaan maken van Helix3 van Joomshaper. Ik gebruik nu Helix II. Moet ik Helix II nu eerst verwijderen (en zo ja hoe) of kan ik Helix3 er gewoon naast installeren en gaan gebruiken?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 dec 2016 15:07 #32
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Van helix II naar Helix3
volgens de Joomshaper site en het betr. forum is het niet mogelijk om van Helix 2 naar 3 te gaan.
Je moet een template gebruiken die gebouwd is met Helix 3.
Ik gebruik zelf geen JS templates dus ik heb er geen ervaring mee.
Ad
Je moet een template gebruiken die gebouwd is met Helix 3.
Ik gebruik zelf geen JS templates dus ik heb er geen ervaring mee.
Ad
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
31 dec 2016 15:07 #33
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Van helix II naar Helix3
Ik zou een kopie maken van de site, de helix3 template installeren en dan kijken wat er gebeurt. Door de SP builder, die geheel vernieuwd is, kan het zijn dat de moduleposities niet meer overeenkomen.
Ik zou zeggen speel op safe, zeker als, zoals adje zegt, er al door joomshaper wordt gemeld dat dit niet mogelijk is. Helix3 is ook geen update van helix2, maar een compleet nieuwe template met nieuwe pagebuilder.
Ik zou zeggen speel op safe, zeker als, zoals adje zegt, er al door joomshaper wordt gemeld dat dit niet mogelijk is. Helix3 is ook geen update van helix2, maar een compleet nieuwe template met nieuwe pagebuilder.
Discussie gesloten.