Categorieblog

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 feb 2016 10:07 #3471 door Gast
Categorieblog werd gestart door Gast
Denk dat het niet mogelijk is maar toch maar eens vragen. Als je een categorieblog aanmaakt in een menu krijg je alle artikelen van die categorie te zien in het centrale scherm waaruit je dan een keuze kan maken. Is het niet mogelijk van die keuze in een vervolg menu te zien als men over de menukeuze van deze categorieblok staat. Dus niet in het centrale gedeelte maar gewoon als vervolg/uitklap menu.Alvast bedankt voor de hulp.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 feb 2016 10:07 #3472 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Categorieblog
Als ik het goed begrijp wil je de weergave van alle artikelen als je op de categorie menu item klikt en ook alle linken(menu items) naar de artikelen in een menu wat uitklapt, of zo, als je je muis op de link houdt.
Indien ik het goed verwoord dan kan ik ook opmerken dat dat gewoon kan.
Maar je kan ook nog het menu aan de zijkant tevoorschijn laten komen of op iedere plek waar jij maar wilt indien mogelijk in de template.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
15 feb 2016 10:07 #3473 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Categorieblog
Je wilt alvast alle items uit die categorie die aan het menu-item is toegewezen in een submenu laten tonen?

Je zou dit handmatig kunnen doen door die artikelen als submenu-item toe te voegen, ik heb nog nooit gehoord dat die via een menu kan.

Als je template modules in een menu ondersteund zou je die artikelen zo wellicht kunnen laten tonen.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 feb 2016 10:07 #3474 door Gast
Beste helpers ik vrees dat ik jullie niet al te best versta. Ik heb intussen wat geexperimenteerd met dit en ben tot een aanvaardbare oplossing gekomen alhoewel ik dan weerom op enkele vragen stuit. Ik ga de site morgen even op het internet zetten zodat het veel duidelijker wordt. Toch bedankt voor jullie reacties.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
15 feb 2016 10:07 #3475 door Gast
Geen idee hoe je dit als opgelost moet markeren. Ook niet terug te vinden bij Faq. Toch bedankt.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
15 feb 2016 10:07 #3476 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Categorieblog
Hoe heb je het dan opgelost Albel?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena