- Ontvangen bedankjes 0
Module of component...
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
05 feb 2016 11:15 #3477
door
Module of component... werd gestart door
Ik heb me gek gezocht maar ik kan het niet vinden en vraag nu dus de hulp van de mede Joomla-ers in.
Ik ben op zoek naar een module of component die heel simpel een ja/nee keuze heeft.
In dit geval gaat het om een honkbalveld, welke door de terreinconsul wordt gekeurd en hij aan kan geven, goedgekeurd of afgekeurd.
Indien mogelijk mag het ook een kleur zijn. Groen oké, rood niet oké.
Wel moet deze module/component benaderbaar zijn door alleen de terreinconsul (niet in te vullen door iedereen dus)
Graag jullie tips!
Ik ben op zoek naar een module of component die heel simpel een ja/nee keuze heeft.
In dit geval gaat het om een honkbalveld, welke door de terreinconsul wordt gekeurd en hij aan kan geven, goedgekeurd of afgekeurd.
Indien mogelijk mag het ook een kleur zijn. Groen oké, rood niet oké.
Wel moet deze module/component benaderbaar zijn door alleen de terreinconsul (niet in te vullen door iedereen dus)
Graag jullie tips!
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 feb 2016 11:15 #3478
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Module of component...
Misschien dom van mij maar kan je niet iets met simpel Java script in een artikel of aangepast html module doen ?
of met evenementen agenda zoals bv icagenda daar kan je met kleuren werken en ook gelik op gewenste dagen tonen etc demo site is hier
of met evenementen agenda zoals bv icagenda daar kan je met kleuren werken en ook gelik op gewenste dagen tonen etc demo site is hier
lvda
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 feb 2016 11:15 #3479
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Module of component...
@Timos,
Dit kan je zeer eenvoudig oplossen door in de editor van html module een tekst JA | NEE te plaatsen en dit met een stukje UIkit code aan te passen zodat met een eenvoudige dropdown oid de een of de ander te selecteren is door de terreinconsul. Ook van deze door de terreinconsul aan ta passen pagina (welke door bezoekers alleen te raadplegen is) is eenvoudig een webapp te maken en deze op de mobiel vd terreinconsul te plaatsen.
zie als voorbeeld om dit te doen het onderdeel:
Buttons met een dropdownmenu (Hoover & Klik)
op de website van iFred .
Dit kan je zeer eenvoudig oplossen door in de editor van html module een tekst JA | NEE te plaatsen en dit met een stukje UIkit code aan te passen zodat met een eenvoudige dropdown oid de een of de ander te selecteren is door de terreinconsul. Ook van deze door de terreinconsul aan ta passen pagina (welke door bezoekers alleen te raadplegen is) is eenvoudig een webapp te maken en deze op de mobiel vd terreinconsul te plaatsen.
zie als voorbeeld om dit te doen het onderdeel:
Buttons met een dropdownmenu (Hoover & Klik)
op de website van iFred .
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 feb 2016 11:15 #3480
door Leen
lvda
Misschien kan je van
zoiets als dit gebruik maken
je kan daar kleuren tekst en achtergrond bericht(bv afkeur artikel)laden op gewenste pagina of men item en posities etc .
en als je dan op sluiten klikt verdwijnt hij weer
je kan daar kleuren tekst en achtergrond bericht(bv afkeur artikel)laden op gewenste pagina of men item en posities etc .
en als je dan op sluiten klikt verdwijnt hij weer
lvda
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 feb 2016 11:15 #3481
door Leen
lvda
Hallo Timos,
nou weet ik niet waar je dat wilt zetten
(zie nergens linkje naar je site waar je het wil toepassen.)
Maar met deze en dan bij process bars
kan je of in een artikel of in een aangepast html module als je hem op toggle
tekstverwerker knop heb gedrukt iets maken zoals dit
nou weet ik niet waar je dat wilt zetten
(zie nergens linkje naar je site waar je het wil toepassen.)
Maar met deze en dan bij process bars
kan je of in een artikel of in een aangepast html module als je hem op toggle
tekstverwerker knop heb gedrukt iets maken zoals dit
lvda
Discussie gesloten.
- renem
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 feb 2016 11:15 #3482
door renem
Beantwoord door renem in topic Module of component...
Als je met UIKIT aan de gang gaat moet je wel bij voorkeur een Yootheme template gebruiken daar zit UIKIT ingebouwd.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
05 feb 2016 11:15 #3483
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Module of component...
Als ik zo de vraagsteller goed begrijp zoekt hij niet een oplossing waarbij hij zelf liever niet nog met code moet gaan werken. Ja, UIKit werkt ook in niet Yootheme templates maar dan moet je wel even wat aan je huidige code werken.
Mijn vermoeden is dat hij gewoon het liefst een kant en klare oplossing wil hebben.
Zelf zou ik kiezen voor een formulierextensie maar dat is ook niet kant en klaar. Misschien dat een poll werkbaar is, je zou dan eens hier op JED kunnen kijken .
Via ACL kan je deze alleen aan de juiste persoon vrijgeven.
Mijn vermoeden is dat hij gewoon het liefst een kant en klare oplossing wil hebben.
Zelf zou ik kiezen voor een formulierextensie maar dat is ook niet kant en klaar. Misschien dat een poll werkbaar is, je zou dan eens hier op JED kunnen kijken .
Via ACL kan je deze alleen aan de juiste persoon vrijgeven.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
05 feb 2016 11:15 #3484
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Module of component...
Mosets tree? Dat is een directory extensie, dat snap ik even niet. Hadden jullie die al in gebruik want om hiervoor een extensie van 119 dollar te gaan gebruiken lijkt me een beetje overkill. ::angel::
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 feb 2016 11:15 #3485
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Module of component...
beste Timos
Kan je met Mosets tree dit oplossen ?
Ad
Kan je met Mosets tree dit oplossen ?
Hoe heb je dat dan gedaan?ik ben op zoek naar een module of component die heel simpel een ja/nee keuze heeft.
Ad
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 feb 2016 11:15 #3486
door
Beantwoord door in topic Module of component...
Ongetwijfeld, maar dat ken ik dan weer niet. Met mosets heb ik al een hele site gebouwd en aangezien dit efkes haast had maar zo gedaan. Wellicht dat ZOO in de toekomst nog een optie is. Ik zal me er eens in verdiepen.
Discussie gesloten.