Menu item verbergen voor ingelogde gebruikers

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 feb 2016 12:26 #3500 door
De vraag zal vast al vaak gesteld zijn maar ik kan hier voor Joomla 3x niks over vinden. En ook via google kan ik alleen maar niet werkende Joomla 2x oplossingen vinden.

Hoe verberg ik een menu-item voor geregistreerde gebruikers????? Ik heb een login knop.. die gewoon weg moet nadat men ingelogd is.

Bij voorbaat dank voor uitleg of een link naar iets wat werkt.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 feb 2016 12:26 #3501 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Menu item verbergen voor ingelogde gebruikers
Het antwoord staat hier
help.joomlacommunity.eu/joomla-25/287-in...voor-gasten-acl.html
denk ik, bij de documentatie
Ad


Bericht toegevoegd op 12 februari 2016 om 15:26
Vorige bericht was op 12 februari 2016 om 14:15


PS
De vraag is wel hoe je dan weer moet uitloggen
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
12 feb 2016 12:26 #3502 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Menu item verbergen voor ingelogde gebruikers
Door een loguit knop te maken die op geregistreerd staat. Werkt perfect. ;)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 feb 2016 12:26 #3503 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Menu item verbergen voor ingelogde gebruikers
ja dat is zo Hans
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 feb 2016 12:26 #3504 door
Het is gelukt met dank aan de link van Adje! Die logout knop had ik al.. kwam er alleen niet uit hoe ik de login knop kon verbergen! Super bedankt!!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena