- Ontvangen bedankjes 0
Filteren op aanpassingsdatum (Artikelen).
-
Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
31 jan 2016 18:54 #3663
door
Filteren op aanpassingsdatum (Artikelen). werd gestart door
Beste,
Nu heb ik een vraagje. Ik heb nu een website met een paar honderd artikelen. Echter zit ik met het probleem dat het niet makkelijk is om te zien wat en wanneer er in de tussen tijd is aangepast.
Is er op de een of andere manier een filter/plugin die je instaat stelt om te filteren op aanpassingsdatum van de artikelen in de backend in plaats van de aanmaak datum want daar heb je voor de rest vrij weinig aan.
Gr,
Patrick
Zaanmedia
Nu heb ik een vraagje. Ik heb nu een website met een paar honderd artikelen. Echter zit ik met het probleem dat het niet makkelijk is om te zien wat en wanneer er in de tussen tijd is aangepast.
Is er op de een of andere manier een filter/plugin die je instaat stelt om te filteren op aanpassingsdatum van de artikelen in de backend in plaats van de aanmaak datum want daar heb je voor de rest vrij weinig aan.
Gr,
Patrick
Zaanmedia
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
31 jan 2016 18:54 #3664
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Filteren op aanpassingsdatum (Artikelen).
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
31 jan 2016 18:54 #3665
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Filteren op aanpassingsdatum (Artikelen).
Dan moet iemand er wel een issue voor aanmaken op Github.
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
31 jan 2016 18:54 #3666
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Filteren op aanpassingsdatum (Artikelen).
Ik ben daar zelf ook niet thuis in, misschien dat je hiermee wat verder kan komen?
docs.joomla.org/Using_the_Github_UI_to_Make_Pull_Requests/nl
docs.joomla.org/Using_the_Github_UI_to_Make_Pull_Requests/nl
Discussie gesloten.