LDAP geschikt voor AD2008R2?

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
31 jan 2016 14:15 #3679 door
LDAP geschikt voor AD2008R2? werd gestart door
Weet iemand of de LDAP plugin voor Joomla 3.x geschikt is om de Active Directory 2008 R2 te benaderen?

Ik kan het antwoord nergens vinden :-(.

Jan
Discussie gesloten.
  • Eric Beernink
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • [url=https://www.insitevision.nl]www.insitevision.nl[/url] voor een website die past bij uw wensen!
Lees meer
31 jan 2016 14:15 #3680 door Eric Beernink
Beantwoord door Eric Beernink in topic LDAP geschikt voor AD2008R2?
Dat zou gewoon moeten werken.
Ik gebruik zelf shmanic.com/tools/jmapmyldap voor de LDAP koppeling met een AD2008R2 domein omdat je dan ook domeingroepen kunt koppelen aan Joomla groepen.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena