- Ontvangen bedankjes 0
Weergave youtubefilmpjes kolommen in Chrome
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
29 jan 2016 12:56 #3686
door
Weergave youtubefilmpjes kolommen in Chrome werd gestart door
Ik heb een probleem met de weergave van youtubefilmpjes in Chrome. Tot voor kort werkte dit prima, maar ik heb nu ineens problemen met de weergave van de filmpjes in de rechterkolom, deze worden niet meer weergegeven in Chrome, maar wel in Safari en Firefox, dat is het gekke. Ze verschijnen heel kort in beeld om vervolgens weer te verdwijnen. Als je het scherm kleiner maakt (site is responsive) dan worden ze wel weer zichtbaar...
Waar kan dit aan liggen en wat kan ik hieraan doen?
Zie www.jinghwa.com/bewustwording/boeiend-in...wustzijn-psychologie
Waar kan dit aan liggen en wat kan ik hieraan doen?
Zie www.jinghwa.com/bewustwording/boeiend-in...wustzijn-psychologie
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 jan 2016 12:56 #3687
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Weergave youtubefilmpjes kolommen in Chrome
Wat gebruik je (welk component / plug in / editor / etc) om fimpjes vanuit de website te laten zien ?
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
29 jan 2016 12:56 #3688
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Weergave youtubefilmpjes kolommen in Chrome
Wat is het resultaat als je de buitenste width: 93% maakt, zie je ze dan wel. Als dat zo is kan het zijn dat er een padding/margin niet goed staat.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 jan 2016 12:56 #3689
door
Beantwoord door in topic Weergave youtubefilmpjes kolommen in Chrome
Beste mensen, ik heb het probleem toch weten te vinden. Het zat 'm in de 'overflow: hidden;', deze heb ik nu op 'visible' gezet:
Dank voor jullie tips!
[edit Jussie] Gaarne in het vervolg code tussen codetags plaatsen. Voor meer informatie graag even het volgende topic lezen: forum.joomlacommunity.eu/show...?p=173#post173
Code:
.video-responsive {
overflow: visible;
padding-bottom: 56.25%;
position: relative;
height: 0;
}
Dank voor jullie tips!
[edit Jussie] Gaarne in het vervolg code tussen codetags plaatsen. Voor meer informatie graag even het volgende topic lezen: forum.joomlacommunity.eu/show...?p=173#post173
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
29 jan 2016 12:56 #3690
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Weergave youtubefilmpjes kolommen in Chrome
Dan is je "Probleem" nu "Opgelost".
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.