www.geldverdienenzondermoeite.nl

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
23 nov 2017 20:14 #15619 door Gast
www.geldverdienenzondermoeite.nl werd gestart door Gast
Op mijn site www.geldverdienenzondermoeite.nl kun je tips vinden waarmee je lekker kunt bijverdienen. Ik heb 0,0 verstand van sites maken en alle termen die erbij horen, dus ik ben allang blij dat ik dit heb kunnen maken in 3 weken tijd. Ik snap dat het er wat eenvoudig uitziet en de ervaren websitebouwers zullen misschien lachen om het uiterlijk van de site. Op de telefoon wordt het logo boven de (nog te vervangen) header weergegeven. Misschien kan ik nog uitzoeken of dat nog anders kan.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
24 nov 2017 22:18 #15626 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic www.geldverdienenzondermoeite.nl
Hoi Nasischijf. Dit forumonderdeel gaat alleen over een showcase, heb je vragen dan hoor je die in een apart topic te stellen. Ik heb vandaag hierover een kleine beschrijving voor dit topic geplaatst. Als je dat even doorneemt dat weet je wat je bij een post in Showcase kan doen en wat er van je post wordt verwacht.
Bedankt!
www.joomlacommunity.nl/forum/joomla/show.../hoe-en-wat-showcase

Daarnaast wil ik zelf graag ter info melden dat die Euroclix link op de website een affiliate link is.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena