Beoordeling nieuwe website

  • Pieter Meijer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • 'k Ben inmiddels de AOW-gerechtigde leeftijd voorbij, maar blijf actief in het vakgebied. D.w.z. mij
Meer
25 dec 2017 14:14 #15874 door Pieter Meijer
Beantwoord door Pieter Meijer in topic Beoordeling nieuwe website
@Martijn Ik heb die googleapislink uitgeschakeld. Heb ik volgens mij niet nodig in de site.

"Alles van waarde is weerloos" (Lucebert)
Discussie gesloten.
  • Johan van der Velde
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Organisator van JUG043 Maastricht.
Meer
07 jan 2018 09:29 #15966 door Johan van der Velde
Beantwoord door Johan van der Velde in topic Beoordeling nieuwe website
Hallo,

De website ziet er al netjes uit. Wellicht zou je de knop uitloggen kunnen weglaten.

Door een aanpassing te maken voor de knop inloggen en een aanpassing voor de knop uitloggen, toont Joomla automatisch de juiste knop. Dus als iemand ingelogd is ziet hij de optie uitloggen. Indien iemand nog niet ingelogd is, dan ziet de bezoeker de knop inloggen.
Ik heb er een artikel over geschreven op mijn website:
www.vandervelde-web.nl/joomla/joomla-men...nloggen-en-uitloggen
Discussie gesloten.
  • Pieter Meijer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • 'k Ben inmiddels de AOW-gerechtigde leeftijd voorbij, maar blijf actief in het vakgebied. D.w.z. mij
Meer
07 jan 2018 10:10 #15968 door Pieter Meijer
Beantwoord door Pieter Meijer in topic Beoordeling nieuwe website
@JohanvanderVelde

Dank voor je reactie. De knop uitloggen is vooralsnog blijven staan omdat ik aanvankelijk vreemde zaken voorbij zag komen na en tijdens het ingelogd zijn. Dit bleek uiteindelijk te maken te hebben met de cache die al dan niet geleegd werd. Dit probleem is inmiddels opgelost, maar de uitlogknop is blijven staan. Natuurlijk kan ik die (weer) registered zetten waarmee deze niet meer zichtbaar is wanneer men niet ingelogd is. :)

"Alles van waarde is weerloos" (Lucebert)
Discussie gesloten.
  • Arjan Booij
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
14 jan 2018 07:22 #16023 door Arjan Booij
Beantwoord door Arjan Booij in topic Beoordeling nieuwe website
Je schrijft dat je verschillende css aangepast hebt in de allerlei bestanden.
Nu hoop ik dat dit niet in de bestanden van het template zelf is gedaan, want dan ben je met een update alles kwijt.
Je hebt wel override hiervoor gebruikt

#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.
  • Pieter Meijer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • 'k Ben inmiddels de AOW-gerechtigde leeftijd voorbij, maar blijf actief in het vakgebied. D.w.z. mij
Meer
14 jan 2018 10:00 #16025 door Pieter Meijer
Beantwoord door Pieter Meijer in topic Beoordeling nieuwe website
@webmasterAB# Uiteraard! Ik heb natuurlijk eerst de originele Alerta template gedupliceerd en ben vervolgens met het kopie aan de slag gegaan.

Dank voor je reactie. Wil je misschien ook nog even een oordeel geven over de website? :)

"Alles van waarde is weerloos" (Lucebert)
Discussie gesloten.
  • Pieter Meijer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • 'k Ben inmiddels de AOW-gerechtigde leeftijd voorbij, maar blijf actief in het vakgebied. D.w.z. mij
Meer
15 jan 2019 18:53 #18739 door Pieter Meijer
Beantwoord door Pieter Meijer in topic Beoordeling nieuwe website
@Margriet#

    [...]
  • Op mobiel moet je eerst door heel het menu heen voordat je iets te zien krijgt. Dat komt doordat je de sidebar als menupositie gebruikt. Misschien kan je voor mobiel de topnavigatie inschakelen?
    [...]

Hallo Margriet, ik ben met van alles in de weer geweest en kwam er onlangs pas toe om met jouw advies aan de slag te gaan.
Nu heb ik wel via Mindert Aardema begrepen hoe je menu-items verbergt of juist toont voor mobiele gebruikers, maar hoe ik een gehele menustructuur van positie Left naar bijvoorbeeld positie Breadcrums t.b.v. mobiele bezoekers voor elkaar boks is mij nog niet gelukt. Heb jij wellicht voorbeelden/aanwijzingen hoe ik dat voor elkaar krijg?

"Alles van waarde is weerloos" (Lucebert)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena