joomla template gezocht op basis van bestaande site

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 mei 2018 19:51 #16940 door Gast
Hallo

Ik ben op zoek naar een template die het meeste lijkt op deze site: www.welenhoeck.be/
Degene die deze site gemaakt heeft is ermee gestopt. Hij gebruikte een betalend programma. Nu wil ik dit omzetten in Joomla zodat andere mensen van deze vereniging de site ook inhoudelijk op een eenvoudige manier kunnen aanpassen!
Wie kan aub helpen? Ik heb niet zoveel tijd om te zoeken omdat ik voltijds ga werken!
Bestaat er geen gratis programma waarmee ik zelf een template kan maken?
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
13 mei 2018 12:11 #16942 door Patrick
Zoek op artisteer om zelf een template te maken.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 mei 2018 18:34 #16945 door Gast
Bestaat er geen andere oplossing? Ik ben een linux gebruiker.
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
13 mei 2018 18:44 #16946 door Patrick
Een kant en klare oplossing voor linux? Zou het niet weten, ben geen linux gebruiker.
Onderwerp is gesloten.
  • Ton Kemp
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Meer
14 mei 2018 08:21 #16953 door Ton Kemp
Beantwoord door Ton Kemp in topic joomla template gezocht op basis van bestaande site
Google maar naar Joomla templates... De keuze is enorm. Je moet zelf een keuze maken uit het aanbod.
Bekijk dan de module posities. Dat zijn de plekken (vormgevingsblokken) in de template waar je bijvoorbeeld een menu kan plaatsen.
Als je het menu links wilt hebben, moet jouw template een LEFT module positie hebben. hebben ze trouwens bijna allemaal hoor:-)
Daarna is het een kwestie van installeren en inrichten.

Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
14 mei 2018 09:30 #16958 door Rondeb
Hallo,

met Helix 3 kan je ook ver komen.

Natuurlijk heb je wel enige kennis nodig van css/html om het zelfde layout te krijgen als je oude site.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 mei 2018 18:01 #17051 door Gast

Hallo,

met Helix 3 kan je ook ver komen.


Ik heb inderdaad voor Helix 3 gekozen.
Maar nu probeer ik eerst alles op de juiste plaats te krijgen voor ik met de opmaak begin. Zie: www.welenhoeck.byethost14.com/jml/index.php/samen-tuinieren .
De titel van het artikel zoals "Samentuinen" wordt niet op de juiste plaats getoond. Deze moet komen naast het logo. Ik heb hiervoor al een module positie "title" ingesteld. Zie afbeelding.

Dit heb ik reeds geprobeerd.
Ik heb eerst Sourcerer geïnstalleerd.
Dan bij Extensies een nieuwe module aangemaakt: Artieltitel met als module type: Aangepast. Dit met volgende inhoud:
Code:
{source} <?php $mydoc =& JFactory::getDocument(); $title = $mydoc->getTitle(); echo $title; ?> {/source}

Merk wel: het menu-item wordt wel op de juiste plaats weergegeven maar niet artikel titel. In bijlage demonstreer ik nog eens wat ik wil!
Weet iemand de code hiervoor?
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
30 mei 2018 18:40 #17052 door Patrick
De modules naast het logo kun je per menu-item tonen (module-menutoewijzing-(gewenst menu-item). Artikel-titel van het artikel uitzetten. En voor elk menu-item (artikel) een module maken en die per artikel tonen. Voor de aangepaste html hoef je dan geen gebruik te maken van PHP. type gewoon de tekst die je wil in de tekst editor.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 mei 2018 19:04 #17053 door Gast
Dit heb ik gedaan:
Menu's -> Hoofdmenu -> Samen tuinieren -> Tabblad Helix Page Title -> Enable Page Titel: Ja
Alternative Title: Samentuinen.
Dit is al goed voor mij maar nu wil ik dat andere elementen verdwijnen. Zie afbeelding
Hoe kan ik dit doen? Met welke stappen?
Dus Home, Samentuinen, en menuitem afdrukken moet verdwijnen
Voor mijn testsite zie: www.welenhoeck.byethost14.com/jml/index.php/samen-tuinieren
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 mei 2018 19:19 #17054 door Gast
Ik heb al een paar dingen kunnen verwijderen.
Heb dus het volgende gedaan:
Systeem -> Algemene instellingen -> artikelen
Toon afdrukken: Verberg
Toon titel: verberg.
Maar nu zit ik nog met die duimspijker in blauwe achtergrond en dat HOME menu dat ik nog weg wil.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena