Hier wordt door het JoomlaCommunity-team mededelingen geplaatst m.b.t. updates en veiligheid.

Faq 3.4.3

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jul 2015 23:21 #6105 door Gast
Faq 3.4.3 werd gestart door Gast
In dit topic worden veel gestelde vragen of problemen gemeld voor versie 3.4.3 Lees dit topic goed door alvorens met het updaten te beginnen.

Zoals bij iedere release is er een FAQ pagina te bezoeken op docs.joomla.org met info:
docs.joomla.org/Category:Version_3.4.3_FAQ/nl

Lees het volledige nieuwsbericht over de vrijgave van Joomla 3.4.3 hier:
www.joomlacommunity.eu/nieuws/joomla-ver...343-vrijgegeven.html

PHP versie 5.3.10 vereist vanaf Joomla 3.3.0
Controleer eerst of de server waarop je deze versie installeert, of waarnaar je wilt updaten over PHP 5.3.10 beschikt. Zo ja, dan kun je updaten naar Joomla 3.4.3.

Joomla geeft geen update aan
Ga eerst naar Componenten -> Joomla Update en klik daar op Cache opschonen.
In de meeste gevallen zal Joomla daarna normaal aangeven dat er een update beschikbaar is.

Wanneer je naar Joomla 3.4.3 wilt updaten zul je in de opties van Joomla!Update component de updateserver op korte termijn ondersteuning moeten instellen.
Vanaf versie 3.4.0 is dit gewijzigd en zul je in de meeste gevallen het updatekanaal op standaard willen instellen.
Let op Update eerst naar Joomla 3.2.7 wanneer de versie die je wilt updaten ouder is dan Joomla 3.2.2. Oudere versies kunnen namelijk niet de PHP versie controleren.

Maak altijd een back-up voordat je begint met updaten!
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jul 2015 23:21 #6106 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Faq 3.4.3
Het is me nu zowel in mijn eigen Xampp als op de hostserver al twee keer overkomen, dat ik bij inloggen als superuser in de back-end (van versie 3.4.3) een incompleet scherm voor me krijg: de menubalk bovenin is deels afgeschermd en dat maakt navigeren onmogelijk.
Is het mogelijk, dat te herstellen of moet ik naar (weer) een nieuwe installatie?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
13 jul 2015 23:21 #6107 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Faq 3.4.3
Het is mij nog nooit overkomen, typisch. Is het een geupgrade website of een schone 3.4.3 installatie?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jul 2015 23:21 #6108 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Faq 3.4.3
heeft de "super user" wel alle rechten meegekregen?
Ad
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena