Hier wordt door het JoomlaCommunity-team mededelingen geplaatst m.b.t. updates en veiligheid.

overgang van 3.4.8 naar 3.6.2 naar 3.6.3

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 okt 2016 14:02 #755 door Gast
Omdat Joomla 3.6.0 tot twee keer toe bij het updaten vastliet ben ik direct van 3.4.8 naar 3.6.2 gegaan. Sindsdien blijft Joomla Update Component vragen om van 3.6.0. naar 3.6.1 te gaan (terwijl ik al in 3.6.2 zit). Bovendien is er nu een verschil: Database update versie (3.6.0) komt niet overeen met CMS versie (3.6.2).

Vandaag lukte update naar joomla 3.6.3 niet (na 74% eruit gevlogen). Kreeg van provider de mededelingen:

PHP Warning: mysql_close(): 70 is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/namnesty2/web/administrator/components/com_akeeba/engine/Driver/Mysql.php on line 149, referer: amnestynijmegen.antenna.nl/administrator...ion=com_joomlaupdate

en

PHP Notice: Undefined index: grid in /var/www/namnesty2/web/templates/tfj-yata-pro-rwd/html/modules.php on line 25, referer: amnestynijmegen.antenna.nl/index.php

VRAGEN: Hoe kan ik de database versie 3.6.0 en CMS versie 3.6.2 weer gelijk krijgen en hoe kan ik veilig 3.6.3 updaten? Moet ik eerst toch maar Joomla 3.6.1 updaten en kan dat wel als je al in 3.6.2 zit?
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
19 okt 2016 14:02 #756 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic overgang van 3.4.8 naar 3.6.2 naar 3.6.3
Hallo,

heb je akeeba al verwijderd en dan update uitgevoerd?

En bij de melding van database komt niet over heen kun je dit doen.
Ga hier heen en login je ziet dan database pagina.
Klik dan links bovenin op button repareren en zie of DB probleem dan opgelost is.

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena